וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונאות המונדיאל ברשת: אל תתפתו לרכוש כרטיסים זולים

8.6.2018 / 8:18

כרטיסים במחירים זולים בצורה חשודה, חבילות אירוח במחירים נמוכים והודעה למייל ש-"זכיתם בחבילת אירוח בחינם רק תעבירו כמה מאות דולרים לפיקדון". המונדיאל בפתח והתרמיות ברשת בשיאן, לצד גם רמאויות ברוסיה. כל מה שאתם צריכים לדעת על מה שקורה ברשת לקראת המונדיאל

מחירי כרטיסים זולים, הגרלות מזויפות ואם תשתפו את הפוסט הזה אולי תזכו בזוג כרטיסים למונדיאל כולל חבילת אירוח, כל הדברים הללו זמינים ברשת על ידי נוכלים ורק מחכים שאנשים יפלו בפח. המונדיאל בפתח ואנשים רבים שנזכרו ברגע האחרון מחפשים הזדמנויות לרכוש כרטיסים ולצפות במשחקים מקרוב. הנוכלים והרמאים כבר מכינים את הקרקע וצופים את הביקוש בעקבות האירוע הפופולרי ורגע לפני שאתם מתפתים לרכוש כרטיסים בזול, תזכרו שהזול בסוף עשוי לעלות ביוקר. חברת אבטחת המידע ESET ריכזה חלק מהתרמיות שאנחנו עלולים להיתקל בהן.

קיבלתם מייל עם הצעה חד פעמית לרכוש חבילת לינה הכוללת כרטיסי משחק, שירותי הזמנת מלונות וטיסות לערים שמארחות את המשחקים וכשפתחתם את האתר מדובר באתר מוכר? מאוד קל לחקות באופן משכנע את המיתוג של אתר המונדיאל ולגרום לכם לחשוב שאתם גולשים באתר המונדיאל. לאחר שתלחצו על הקישור, יבקשו מכם את כל הפרטים על מנת לרכוש את הכרטיסים האטרקטיביים למשחק ואחר כך, התוקפים עשויים לגנוב את פרטי האשראי שלכם.

הרמאים מחקים את אתר פיפ"א, אתרי הספונסרים השונים ואתרי הספונסרים של האירוע ושל השותפים העסקיים כמו ויזה, אדידס וקוקה- קולה כדי לשלוח מכתב רשמי שיברך אתכם על זכייתם בהגרלה. כדי לשחרר את הפרס, כל מה שתצטרכו זה רק לשלם תשלום סמלי, כמו העוקץ הניגרי המוכר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
הגרלת מונדיאל 2018. אתר רשמי פיפ"א, אתר רשמי
"אל תתפתו למחירים הזולים"./אתר רשמי, אתר רשמי פיפ"א

עוד עשויים למכור לכם "תעודת זהות אוהדים", מדובר במסמך זיהוי הנדרש על ידי הרשויות ברוסיה לצורך קבלת אישור כניסה למשחק, לצד זה גם תוספת כרטיס תקף. הרמאים עשויים למכור לכם תמורות סכומים גבוהים אך בכלל, אותה תעודה מוענקת בחינם לכל מי שמחזיק כרטיס בתוקף ומתאים.

באם אתם מתכוונים לצפות במשחקים בחינם באינטרנט, קחו בחשבון שייתכן ואתם תגלשו באתר לגיטימי אך פרוץ או לחילופין, אתר פרוץ המשדר בצפייה ישירה. כל מה שתתבקשו לעשות הוא רק להוריד תוכנה נוספת או לעדכן תוכנה קיימת כמו Adobe Flash ומבלי שתשימו לב, אתם תחשפו את המחשב לנוזקות או תוכנות לא רצויות במחשב.

טסים למונדיאל? כמה דברים שאתם חייבים להיזהר מהם

חברות הסלולר הישראליות מציעות חבילות גלישה מיוחדות למונדיאל במחירים אטרקטיביים וזולים, בעוד שהרשתות האלחוטיות הציבוריות, עשויות להיות פרוצות או להיות מלכודות של האקרים כפיתיון לקבל מכם גישה ולהוריד את כל תעבורת האינטרנט שלכם. הדגמנו בעבר כמה קל לשכפל אתרים כמו פייסבוק וג'ימייל וכך לגנוב מכם את הסיסמאות. אין לכם דרך לבדוק האם הרשת אליה אתם מחוברים היא באמת מאובטחת ולכן מומלץ להימנע ולהישען כמה שיותר על חבילת האינטרנט הסלולרי. אם בכל זאת אתם בוחרים להתחבר אל הרשת, הישארו מחוץ לאתר של הבנק שלכם ואתרים אחרים וכך תצמצמו את הסיכון.

עוד עוקץ שאורב לתיירים ולא רק במונדיאל, הוא תרמית הכספומטים. בכירים ברשויות החוק ברוסיה הוציאו אזהרה בנוגע למכונות כספומט שיצאו מכלל שימוש אך הגנבים הכשירו אותן לגניבת נתונים מהתיירים. עוד תרמית היא של התקן פלסטיק המחובר לפתח הכנסת הכרטיס הבנקאי והוא בעצם סורק את כל הנתונים של האשראי ואחר כך יכול לשמש את הנוכלים. אם אתם בכל זאת רוצים להוציא כסף מהכספומט, מומלץ שתיגשו לכספומט בבנק ולא בכספומט הממוקם ברחוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully