וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר לא עושים שופינג באתרים: האמריקאים רוכשים מוצרים דרך עוזרות ווירטואליות

8.6.2018 / 8:06

העוזרות הווירטואליות הפכו להצלחה גדולה בשנים האחרונות וכל החברות רוצות לקבל נתח מההצלחה הזאת. אמזון הייתה החלוצה עם העוזרת הווירטואלית אלקסה. מחקר חדש חושף כי רוב האמריקאים עושים קניות באינטרנט באמצעות העוזרת הווירטאלית

מחקר חדש של מאסטרקארד בנושא קניות קוליות חושף כי 66 אחוזים מהצרכנים האמריקאים רכשו מוצרים באינטרנט עם העוזרות הווירטואליות כמו האלקסה של אמזון או של גוגל. עוד טוענים במחקר עי עד שנת 2022 הסחר הקולי בארצות הברית יעמוד על סכום של 40 מיליארד דולרים. המחקר שנעשה בשיתוף Futureagenda מצא כי 87 אחוזים מהצרכנים האמריקאים מודעים לאפשרות של קניות באמצעות עוזרת קולית או טקסטואלית. לעומת זאת, 66 אחוזים מהצרכנים רכשו מוצרים ברשת באמצעות העוזרת הווירטואלית.

במחקר מקביל שנעשה השנה על ידי חברת CapGemini נמצא כי 56 אחוזים ביצעו שימוש בעזרים קוליים לטובת הזמנת ארוחות, 52 אחוזים עבור הזמנת מוצרים אלקטרוניים ו-45 אחוזים עבור מוצרי מכולות מוצרי טיפול אישיים. בארצות הברית, הקניה באמצעות העוזרת הווירטואלית הפכה את חווית הקניה לפשוטה ומהירה הרבה יותר מבעבר. אילו בישראל, ניתן למצוא את העוזרות הווירטואליות שמשתמשים רבים רכשו מארצות הברית, אך מלבד לשלוט על מוצרים חכמים בבית, השימוש של העוזרות הווירטואליות מעט מוגבל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

אן קיירנס, סגנית יו"ר מאסטרקארד אמרה: "לצמיחה המהירה והחדשנית של הטכנולוגיה הקולית יש פוטנציאל ממשי לשנות לטובה את הדרך בה אנו חיים ועושים עסקים. שימוש קולי מציע הזדמנות ייחודית לעסקים כדי לספק חוויות מהירות, קלות ונוחות יותר. אבל יש לעשות זאת בצורה מדורגת ואחראית. תפקידה של הטכנולוגיה הקולית היא לספק חוויה מאובטחת ואמינה המעניקה תועלת מוחשית ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully