וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"את לא יכולה להיכנס לבושה ככה": מאבטח הרכבת שעיכב נוסעת בגלל איך שהתלבשה

9.6.2018 / 12:25

אמש הגיעו למצעד הגאווה כ-250 אלף איש ואילו אחת מהמשתתפות, עוכבה ברכבת ישראל על ידי מאבטח בטענה שהלבוש שלה "לא הולם" והיא "צריכה להתכסות". עדי קליינר טוביאס כתבה פוסט בפייסבוק שהפך לויראלי ואחר כך רכבת ישראל התנצלה

ND רכבת ישראל - עבודות תשתית המתקיימות בשבת זוכות לגינוי מינורי מטעם המפלגות החרדיות. מערכת וואלה! NEWS
"המאבטח עיכב נוסעת בגלל איך שהתלבשה"./מערכת וואלה! NEWS

"יצאתי עם חיוך על הפנים מהבית עם חבריי למצעד, עליתי על האוטובוס והגעתי לנהריה. החיוך עדיין היה פרוס על פניי, מתרגשת לחגוג את עצמי, ולהרגיש שיום אחד לא שופטים אותי. הגעתי לתחנת רכבת והכל השתנה. המאבטח פנה אליי: סליחה, את לא יכולה להיכנס ככה. מה זאת אומרת? את לא יכולה להיכנס לבושה ככה, יש חוק שאוסר על זה, את צריכה להתכסות. אני הייתי בהלם בטוחה שהוא מתבדח איתי".כתבה עדי קליינר טוביאס בפייסבוק הפרטי שלה, בפוסט שהפך לויראלי וזכה לאלפי לייקים ואלפי שיתופים. אמש הגיעו 250 אלף איש שהשתתפו במצעד הגאווה בתל אביב, שיא חדש שצוין במצעד המסורתי בעיר שמתקיים מדי שנה. אלא שבעוד שעדי ניסתה להגיע למצעד הגאווה באמצעות רכבת ישראל, מאבטח מטעם הרכבת עיכב אותה בטענה כי היא לבושה בצורה "חושפנית מדי" ועוד ציין כי ישנו חוק האוסר לעלות עם אותו הלבוש על הרכבת.

"זה בגדים שקניתי בישראל, אבל שכביכול אסור לי ללכת איתם ברכבת ישראל", אמרה לנו טוביאס בשיחה שקיימנו עמה. "התחושה ההתחלתית הייתה מאוד קשה, הזדעזעתי מזה שבמקום שהרגשתי בטוחה, קרה דבר כזה. בכלל עד עכשיו אני מבולבלת ולא מבינה מה גרם להערה הזו וליחס הזה, כי הבנתי שאין חוק כזה", עוד הוסיפה: "אבל חשוב לי להעביר שהנקודה האמיתית פה היא לא המקרה הזה בלבד, היא כל התפיסה הזו שלבוש מכדיר בן אדם והופך אותו לפחות רואי לכבוד ולזכויות בסיסיים, כמו לנסוע בתחבורה ציבורית".

מרכבת ישראל נמסר: "אנו מתנצלים בפני הלקוחה על האירוע המצער. מדובר בשיקול דעת מוטעה של צוות האבטחה בתחנה. אנו מאחלים לכל לקוחותינו ולאלפי המשתתפים במצעד שבחרו להגיע באמצעות הרכבת, נסיעה נעימה ומהנה".

עוד הגיב דובר רכבת ישראל בפוסט שכתבה טוביאס וכתב: "עדי שלום. זה ישראל דובר הרכבת. ראיתי את הפוסט. בדקתי ואכן הייתה זאת התנהלות מוטעית ולא ראויה מצד הצוות המאבטח בתחנה ושיקול דעת שגוי. אנו מתנצלים על כך ונרענן את הנהלים לצוותים שלנו כדי שמקרים כאלה לא ישנו. אנו מאחלים לכל לקוחותינו ולאלפי המשתתפים במצעד שבחרו להגיע באמצעות הרכבת, נסיעה נעימה ומהנה וסופ"ש? נעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully