וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוק האלקטרוניקה בעלייה: מה אנחנו צפויים לראות בכנס האלקטרוניקה הגדול בברלין?

תערוכת IFA כבר מוכרת לכל חובב טכנולוגיה ומושכת אליה מדי שנה קהל עצום של אנשים, על מנת לצפות בחידושים. כמדי שנה, עורכת החברה גם מסיבת עיתונאים כמה חודשים לפני התערוכה עצמה, שכוללת את כמה מהפאנלים הגדולים בעולם עם נתונים על כיצד עולם הטכנולוגיה גדל

תערוכת IFA היא מבין תערוכות הטכנולוגיה הגדולות ביותר בעולם. היא מתקיימת מדי שנה בחודש ספטמבר בעיר הבירה של גרמניה, ברלין, ומתעסקת בכל הקשור לטכנולוגיה - בין אם מדובר בעולם המובייל ובין אם אלקטרוניקה בידורית ביתית. כבר שנים שהתערוכה מושכת אליה קהל עצום מעשרות מדינות ברחבי העולם, ביניהם כמה מהגופים העיתונאים הגדולים ביותר וכן נציגים מחברות הטכנולוגיה הפופולריות.

IFA GPC 2018. עמית לגו, מערכת וואלה! NEWS
פאנלים, הרצאות והכרזות מקיפים את מסיבת העיתונאים שמקדימה את IFA/מערכת וואלה! NEWS, עמית לגו

כמו תמיד, כמה חודשים לפני שתערוכת הטכנולוגיה יוצאת לדרך, חברת IFA עורכת מסיבת עיתונאים לכ-300 עיתונאים מ-60 מדינות ברחבי העולם. זו בדרך כלל במשך שלושה ימים בהם חברות מציגות ומכריזות על מכשירים, וכן הרצאות ופאנלים הכוללים מידע על שוק הטכנולוגיה באירופה. גם השנה זכינו להיות חלק מהתערוכה אשר התקיימה בעיר רומא שבאיטליה וזכינו לשמוע כמה פרטים חדשים ומעניינים על כיצד שוק הטכנולוגיה מתפתח.

כך לדוגמה, שארפ הכריזה על מסך 8K חדש - הראשון אשר יגיע לאירופה. הם הראו כיצד השוק מתקדם לעבר מסכים גדולים יותר וטענו שגם ראייה חדה לעומק התמונה בטלוויזיות מקבלת חשיבות רבה בנושא. ולכן הודיעו שיתמקדו כעת יותר על מסכים גדולים ורזולוציית 8K שתאפשר להם להביא את לשולחן את האיכות שהם רוצים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
IFA GPC 2018 שארפ. עמית לגו, מערכת וואלה! NEWS
שארפ מציגה את מסך ה-8K הראשון שיגיע לאירופה/מערכת וואלה! NEWS, עמית לגו

חברת הכושר פיטביט הציגה את שעון ה-VERSA שלה, שמאז כבר הספיק לנחות בארץ, וואווי הציגה את ה-P20 לאלו שפספסו את אירוע ההשקה שהתקיים בפריז וחברת פיליפס הציגה גאדג'ט לביש חכם, שמבטיח לשפר את איכות השינה שלנו. מדובר בסרט המתלבש על הראש וכולל בתוכו כמה חיישנים מתקדמים שמזהים מתי אנו ישנים עמוק. לאחר הזיהוי הסרט ישמיע צלילים שקטים ומרגיעים שמטרתם בסופו של דבר לשפר לנו את איכות השינה, ללא שינוי פיזי מצדנו. נוכל לאחר מכן לצפות בדפוסים דרך האפליקציה.

מלבד ההכרזות השונות התקיימו גם פאנלים המציגים נתונים על שוק האלקטרוניקה. כך נאמר לנו שאירופה, אמריקה וסין מהוות כ-70 אחוזים מכל הרווח בשוק, וכן קטגוריית הסמארטפונים מובילה עם 48 אחוזים מאותו רווח וטלוויזיות מיד מאחוריהם עם 12 אחוזים. עוד נאמר כי שוק הסמארטפונים מתקדם לעבר מסכים גדולים יותר וכן להחלפות קצרות טווח אצל משתמשים. עולם המחשוב פונה לקומפקטיות ועולם הטלוויזיות, כמו עולם הסמארטפונים, מביא את חווית הצפייה אל הצרכנים עם מסכים גדולים יותר מבעבר. גם מסכי 4K נמכרים יותר ויותר עם מכירה של 98.4 יחידות ב-2018 - עלייה של כ-38 אחוזים לעומת השנה שעברה. ואפילו עוזרות קוליות החלו להימכר בקצב מסחרר של מעל 150 מיליון יחידות השנה. מדובר בגידול של מעל ל-230 אחוזים לעומת השנה שעברה.

IFA GPC 2018 פאנל קטגוריות השוק. עמית לגו, מערכת וואלה! NEWS
שוק הסמארטפונים מוביל בקטגוריות/מערכת וואלה! NEWS, עמית לגו

הכותב היה אורח של חברת IFA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully