וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעה חדשה נגד אפל: ידעה שכל השעונים שלה בעלי אותו פגם אך סירבה להודות בכך

10.6.2018 / 10:12

רק שבוע לאחר הכרזת מערכת ההפעלה החדשה לאייפון, על שולחנה של אפל נוחתת תביעה חדשה עם טענות חמורות במיוחד. הפעם נאמר כי אפל ידעה שכל השעונים החכמים שלה בעלי אותו פגם אך סירבה להודות בכך

אל שולחנם של עורכי הדין של אפל הגיעו לא מעט תביעות בחודשים האחרונים, עוד נפתחה גם חקירה נגד אפל כאן בישראל. רק לפני מספר שבועות הוגשו נגדה 3 תביעות, אחת מהן בנוגע למקלדת החדשה במחשבי המק. לטענת משתמשים רבים, המקשים נתקעים אחרי שימוש קצר. האחרונה מבניהן מגיעה רק שבוע לאחר מסיבת העיתונאים בה הציגה את מערכת ההפעלה החדשה לאייפון, הפעם בנוגע לשעון החכם שלה, והטענות חמורות במיוחד. התביעה הייצוגית הופנתה כלפי החברה בטענה שכל דגמי ה-Apple Watch, מהראשון אשר הוכרז ב-2015 ועד לדגם האחרון אשר הוכרז בחגיגות העשור לאייפון, בעלי אותו הפגם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התביעה טוענת כי אפל ידעה על התקלה אך סירבה להודות בה ולכבד את האחריות/מערכת וואלה!, צילום מסך

בכתב התביעה נכתב: "כל השעונים בעלי אותו פגם, אשר גורם למסכים המובנים בשעון להישבר, להישרט ולצאת ממקומם ללא כל אשמה מצד הלובש. לעיתים מדובר בימים או שבועות לאחר הקנייה". כתב התביעה מוסיף לטעון כי אפל ידעה על הבעיה כבר מההתחלה, ובאופן חוזר סירבה לכבד את האחריות בנוגע לכך בטענה שהפגם נעשה על ידי המשתמש. "אפל ידעה שלשעונים יש פגם בזמן או לפני שהחלה למכור אותם לציבור. יתרה מכך, הרוכשים התלוננו בפני אפל על התקלה כמעט באופן מיידי לאחר הכרזת כל שעון חדש", הוסיפו התובעים, אשר דורשים 5 מיליון דולרים כפיצוי.

זו אינה הפעם הראשונה שאנחנו שומעים על תקלה בשעוני אפל. החברה הודתה כי בדור הראשון התעוררו בעיות של סוללות נפוחות וניתוק הפאנל האחורי מגוף השעון. בתמורה הציעה למשתמשים החלפה והארכת האחריות בשלוש שנים. שנתיים לאחר מכן הציעה את אותו תיקון למשתמשי סדרת 2 של השעון עם סוללות נפוחות, ובמקרה אחר עם הסדרה השלישית הודו כי בחלקם עלול להופיע פס על המסך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully