וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיליתם שהטלוויזיה שלכם קטנה מדי להקרנת המונדיאל? 5 מסכים עד 3,000 שקלים

15.6.2018 / 8:00

המונדיאל נפתח השבוע ומאות אלפי ישראלים הולכים לבלות מול מסכי הטלוויזיות בחודש הקרוב. זו אחת מהתקופות הטובות ביותר להחליף את הטלוויזיה, לאור המבצעים של היבאוניות. אם צפיתם אמש במונדיאל וגיליתם שהטלוויזיה שלכם קטנה, הנה חמישה מסכים עד 3,000 שקלים

השבוע נפתח המונדיאל ומאות אלפי ישראלים מכל רחבי הארץ הולכים לבלות בחודש הקרוב אל מול מסכי הטלוויזיה. אם צפיתם אתמול במונדיאל וגיליתם שהטלוויזיה שלכם קטנה מדי, עדיין לא מאוחר מכיוון שיצרניות רבות יצאו במבצעים משתלמים לרגל המונדיאל. בעבר יכולנו למצוא מסכי טלוויזיות בגודל של 55 אינץ' במחירים של מעל 10,000 שקלים ואילו כיום, המחירים ירדו לכמה אלפים בודדים. אספנו עבורכם חמישה מסכים של החברות המובילות. כאמור, אם גיליתם שהטלוויזיה קטנה מדי, אז עדיין לא מאוחר להשתדרג לקראת המשחקים הבאים.

MU7003 של סמסונג

ה-MU7003 הוא אחד ממסכי הביניים של סמסונג, אך אל תתנו לזה להטעות אתכם. הוא מגיע עם פאנל ברזולוציית 4K עם מסגרת דקה במיוחד ויכולות טווח צבעים דינמי, או בשמו המקצועי HDR. כל התכונות האלו יאפשרו לצופים לחוות את המונדיאל בצורה הטובה ביותר. המסך מוצע במחיר מיוחד לרגל המונדיאל - 2,990 שקלים עבור הדגם בגודל 55 אינץ' ו-2,590 שקלים עבור הדגם בגודל 50 אינצ'ים. עוד תוכלו להוריד את האפליקציה של "כאן" ולצפות בשידור ב-4K ו-HDR שישדרג את חווית הצפיה.

משפחה צופה בתוכנית של צביקה הדר מחר שבת בטלויזיה. ShutterStock
"המונדיאל מתקרב ובא ומאות אלפי ישראלים הולכים לבלות שעות ארוכות מול מסכי הטלוויזיה"/ShutterStock

N3000UW של הייסנס

חברת הייסנס נותנת החסות הרשמית של המונדיאל ולאחרונה יצאה במבצעים רבים בשיתוף פעולה עם חברות רבות לרגל חג המונדיאל. הטלוויזיות של הייסנס ידועות בכך שמציעות מחיר אטרקטיבי ותמורה גבוהה. כעת החברה מציעה מסך עם רזולוציית 4K, ארבעה חיבורי HDMI, ממשק בעברית, חכם שמציע מגוון רחב של אפליקציות ופאנל בעל תאורת LED. כל זה תמורת 2,990 שקלים עבור הדגם עם מסך בגודל 55 אינץ'.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

UJ630Y של LG

מדובר במסך ביניים עם כמה תכונות המשדרגות אותו מאוד. מלבד 4K הוא מגיע עם הממשק החכם של LG המאפשר גלישה בדפדפן וצפייה בתוכן ממספר רחב של אפליקציות. כמו כן, המסך תומך בתקן ה-HLG לשידור תוכן ב-HDR, וזה מעולה במיוחד לרגל המונדיאל אשר ישודר באותו תקן באפליקציה של "כאן" שזמינה להורדה בחנות האפליקציות של LG. המסך מוצע במחיר של 2,900 שקלים לדגם בגודל 55 אינץ'.

PUT6002 של פיליפס

המסך של פיליפס, בשונה מהאחרות, דווקא אינו מגיע עם יכולות טווח צבעים דינמי (HDR), אך הוא כן מגיע עם קולט עידן פלוס מובנה, מעבד כפול ליבה המפעיל את הממשק החכם ופאנל ברזולוציית 4K. מחירו הוא גם הזול ביותר מבין כולם עם תג מחיר של 2,690 שקלים עבור הדגם בגודל 55 אינץ'.

ילד צופה בטלוויזיה. ShutterStock
אפשר למצוא היום בקלות מסכים מחברות מוכרות ובמחירים אטרקטיביים גם בגדלים של 55 אינצ'ים ומעלה/ShutterStock

U6600 של האייר

המסך של האייר מגיע עם תמיכה מלאה בעברית וכולל ממיר מובנה לקליטת שידורי עידן פלוס. בדיוק כמו שאר המסכים שברשימה, הוא מגיע עם פאנל ברזולוציית 4K ועם ממשק חכם לגלישה באינטרנט באמצעות דפדפן וכולל אפליקציות לצפייה בתוכן, אותן ניתן להוריד דרך החנות המובנית של החברה. את המסך תוכלו לרכוש תמורת 2,690 שקלים לדגם בגודל 55 אינץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully