וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בשביל הטבעונים": גוגל הסירה את הביצה מאימוג'י הסלט

10.6.2018 / 12:28

לאחר שבאפריל האחרון החליפה אפל את אימוג'י האקדח ובמקומו הציגה אקדח מים, גוגל הייתה מאחוריה לעשות גם כן. כעת, אימוג'י הסלט קיבל שינוי הבוקר כאשר בגוגל החליטו להסיר ממנו את הביצה, הכל כדי לרצות את הקהילה הטבעונית ולא להרגיז אותה

מקלדת האימוג'י מביאה עמה דרך חדשה שבאמצעותה אנחנו מתבטאים ולפעמים נראה שהאימוג'ים מתארים בדיוק את ההרגשה שלנו. מערכת ההפעלה של גוגל מביאה עמה מעל ל-100 אימוג'ים חדשים. כעת, בגרסה החדשה היא עושה שינוי קוסמטי לאחד מהאימוג'ים הפופולרים שכבר הפכו לדרך חדשה שבאמצעותה אנחנו מתבטאים. משתמשי גרסת הניסיון בגרסה העתידית של גוגל, הופתעו לגלות הבוקר כשהביצה באימוג'י של הסלט, הוסרה לגמרי. הסיבה היא כדי לרצות את הקהילה הטבעונית ולכבד אותה יותר. מנהלת חווית המשתמש בגוגל, בתחום האימוג'ים, ג'ניפר דניאל, אישרה את השינוי בעמוד הטוויטר האישי שלה. דניאל הסבירה שהסלט ללא הביצה הוא ידידותי יותר עבור משתמשים טבעוניים.

השינוי גרם לכמה פרסומים צינים בתקשורת עליהם הגיבה דניאל: "רק רוצה להבהיר כי מטרת העיצוב מחדש של סמלי האימוג'י היה כדי ליצור תמונה נאמנה יותר לתיאור של Unicode, האחראי על האימוג'ים. 'קערה של סלט בריא מכילה חסה, עגבנייה, ופריטי סלט אחרים כמו מלפפון'. בתאבון" זו לא הפעם הראשונה שאנו רואים חברה גדולה עושה שינוי שכזה. באפריל האחרון אפל החליפה את אימוג'י האקדח ברובה מים. חברות כמו טוויטר, גוגל ומייקרוסופט עקבו אחריה במהירות ועשו גם הן את ההחלפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully