וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכשיר הדגל החדש של LG נוחת בישראל

11.6.2018 / 8:49

לפני חודש השיקה LG את מכשיר הדגל החדש באירוע חגיגי בניו יורק. כעת היום (ב'), יבאונית LG, חברת רונלייט משיקה את ה-G7 באופן רשמי בישראל. כל הפרטים אודות המחירים והזמינות של מכשיר הדגל החדש של LG

אתר רשמי

הבוקר (ב') השיקה חברת רונלייט, יבאונית LG בישראל את מכשיר הדגל החדש של LG שהוכרז לפני חודש בניו יורק. מכשיר הדגל החדש, ה-G7 יהיה זמין לרכישה בחנויות הסלולר השונות החל מיום חמישי הקרוב במחיר מומלץ לצרכן של 2,999 שקלים.

מכשיר הדגל של של החברה הקוריאנית מביא עמו בשורה בעיקר במסך, כשהוא משלב מסך בהיר במיוחד שלדברי החברה "מאפשר צפייה נוחה אפילו תחת אור ישיר של השמש" בעל עוצמת הארה של 1,000 ניטים, לשם השוואה מכשיר הדגל של סמסונג מסוגל לספק עוצמת הארה של עד 603 ניטים בלבד. המסך בגודל 6.1 אינץ' מגיע ביחס 19.5:9, נטול שוליים כמעט לחלוטין ברזולוציית QHD ופאנל מסוג LCD. עוד למסך "מגרעת" בדומה לאייפון 10, אך הקוריאנית לקחה את החיסרון הגדול והפכה אותו ליתרון, לפחות נראה שכך היא מאמינה. המגרעת תספק מסך משני, כלומר גם כאשר המכשיר במצב מנוחה, החלק העליון יוכל להציג התראות.

מכשיר הדגל של LG. אלי חבוש, מערכת וואלה! NEWS
ה-LG G7 מושק בישראל במחיר של 3,019 שקלים/מערכת וואלה! NEWS, אלי חבוש

בלב המכשיר פועמת ערכת השבבים סנאפדרגון 845, לצד 4 גיגה זיכרון ראם ו-64 גיגה לאחסון. בדומה למכשיר הדגל הקודם בסדרה, גם ה-G7 יגיע עם עמידות למים ואבק בתקן IP68 ויאפשר עמידות בתקן צבאי מחמיר שמציין כי עמיד לנפילות מגובה של עד מטר וחצי. בשורה נוספת שמביא המכשיר היא בתחום האודיו. ה-G7 ThinQ, מציע טכנולוגיית רמקול חדשה לה LG קוראים "Boombox", כאשר בפועל, הרמקולים מנצלים את המרחב הפנימי של המכשיר כתיבת תהודה להפקת צליל באס ברמה כפולה מזו של סמארטפונים רגילים. כמו כן, בלב המכשיר שילבה החברה מעבד שמע יעודי מסוג Hi-Fi Quad DAC, בדומה לזה שנמצא ב-V30 של החברה.

עוד המכשיר מגיע עם בינה מלאכותית שבאה לידי ביטוי בעיקר במצלמה. מערך הצילום של המכשיר כולל שני חיישנים אחוריים, בדומה לשאר מכשירי החברה, כאשר הראשון הוא חיישן 16 מגה פיקסל עם עדשה רחבה של 107 מעלות ומפתח צמצם f/1.9. המצלמה השנייה, מגיעה עם עדשה סטנדרטית של 71 מעלות וכוללת חיישן 16 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/1.6. המצלמה הקדמית כוללת חיישן של 8 מגה פיקסל, זווית רחבה של 80 מעלות ומפתח צמצם f/1.9. עוד המכשיר יגיע עם סוללה בנפח 3,000 מיליאמפר-שעה וגרסת אנדרואיד 8.0, העדכנית ביותר.

המכשיר יהיה זמין בחנויות החל מיום חמישי (14.6) בחנויות, במחיר מומלץ לצרכן של 2,999 שקלים. 1,000 הרוכשים הראשונים יקבלו כיסוי, מגן מסך זכוכית ומטען אלחוטי.

מצלמה של ה-G7 מכשיר הדגל של LG. אלי חבוש, מערכת וואלה! NEWS
"מערך צילום כפול בשילוב עם בינה מלאכותית"/מערכת וואלה! NEWS, אלי חבוש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully