וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיפ שכל משתמש ספוטיפיי חייב להכיר: לעבור בין שירותי המוזיקה ולשמור על התוכן

11.6.2018 / 8:50

שירות המוזיקה הראשון והפופולרי ביותר שהושק בישראל הוא אפל מיוזיק. משתמשי אנדרואיד רבים הצטרפו לשירות, למרות האפליקציה המסורבלת ונשארו בשירות מכיוון שכל השירים שלהם כבר נמצאים שם. באמצעות שירות חדש, תוכלו להתנייד בין שירותי המוזיקה בלחיצת כפתור

החברה הראשונה שהשיקה בישראל את שירות הסטרימינג, הייתה אפל עם שירות האפל מיוזיק. אחריה הגיעה דיזר החברה הצרפתית ורק אחר כך ספוטיפיי, שירות הסטרימינג הפופולרי בעולם שנחשב למוביל בקטגוריה. משתמשים רבים עשו שימוש באפל מיוזיק כשהושק בישראל ואחר כך רצו לעבור לאחד מהשירותים האחרים, אך נתקלו בבעיה הכי מעיקה: להעביר את כל הפלייליסטים והשירים ששמרו עד כה. זו משימה לא פשוטה ויכולה להיות מייגעת או שבמקרה הגרוע תגרום לכם לוותר על לעבור לשירות אחר, רק בגלל מאות או אלפי השירים והפלייליסטים שהכנתם והשקעתם עבורם שעות רבות. שירות בשם Soundiiz יעזור לכם להעתיק את כל השירים והפלייליסטים בלחיצת כפתור מבלי שתצטרכו לעבוד קשה. כך תוכלו להתנייד בין כל שירותי הסטרימינג בלחיצת כפתור ולשמור על כל התוכן הקיים.

Soundiiz זמין בגרסה חינמית שתאפשר לכם להעתיק את כל הפלייליסטים ובגרסה בתשלום של 4.5 דולרים לחודש שתאפשר לכם להעביר את כל השירים, פלייליסטים ואלבומים בלחיצת כפתור. השירות תומך בכל שירותי הסטרימינג שקיימים בישראל וגם כאלו שלא כמו גוגל מיוזיק, פנדורה ואף יאפשר לכם להעתיק פלייליסטים מהיוטיוב שלכם ישירות אל ספוטיפיי. לאחר ההרשמה לשירות, תתבקשו לקשר את כל שרותי המוזיקה שלכם באמצעות שם המשתמש והסיסמה. אין שום הגבלה על מספר שירותי המוזיקה שתוכלו לחבר ולהעתיק מהם תכנים אל השירות הראשי שתשתמשו או לחילופין, תוכלו להשתמש בכל שירותי המוזיקה השונים כמו ספוטיפיי, יוטיוב ואפל מיוזיק ולשמור על אותם השירים ורשימות השמע.

ספוטיפיי. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
"לעבור בין כל שירותי המוזיקה בלחיצת כפתור"./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully