וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכבת ישראל משיקה אפליקציה חדשה: תציג את מיקום הרכבת בזמן אמת

11.6.2018 / 10:45

כדי לשפר את חווית הדיגיטל, רכבת ישראל השיקה אתר ואפליקציה חדשים שיאפשרו לראשונה לצפות במיקום הרכבת בזמן אמת, לרכוש כרטיסים לקרון השקט ולדעת על פי הנתונים שהרכבת אספה, איזו רכבת עמוסה יותר

כחלק משיפור חווית הנסיעה והשירות לנוסעי רכבת ישראל, השיקה בימים האחרונים אגף השיווק של הרכבת, אתר אינטרנט ואפליקציה חדשים הכוללים שירותים חדשים. האתר והאפליקציה מציגים לראשונה מד עומס אשר מבוסס על נתונים שבועיים ומנתח את המידע על עומסים לכל רכבת ורכבת בהתאם לשעות, מוצא הנסיעה ויעדה. בעזרתו, יכולים כעת הנוסעים לבחור בצורה נוחה יותר באיזו רכבת יעדיפו לנסוע.

אפליקציית רכבת ישראל. דוברות רכבת ישראל, מערכת וואלה! NEWS
"האפליקציה החדשה של רכבת ישראל תציג את עומס הרכבות המשוער"./מערכת וואלה! NEWS, דוברות רכבת ישראל

עוד המשתמשים יוכלו לראות בזמן אמת את מיקום הרכבת, מרגע יציאתה, על גבי מסלול הנסיעה, כך שהנוסעים יוכלו לצפות בזמן אמת היכן נמצאת הרכבת במהלך הנסיעה ומה הן התחנות הבאות. עוד נוסעים הממתינים בתחנה וברציפים, יוכלו להתעדכן ולראות בזמן אמת את מיקומה של הרכבת אליה הם ממתינים לעלות. בנוסף תאפשר רכבת ישראל רכישה מקוונת של כרטיסים לקרון מקומות שמורים, המוגדר כ"קרון שקט". הרכישה תתאפשר מבעוד מועד, לפני העלייה לרכבת וגם בזמן הנסיעה עצמה, במידה והנוסע החליט לשדר את נסיעתו ורכישה זו אינה מחייבת כרטיס רב קו.

רכבת ישראל מסרה כי אל השירותים הקיימים, נכנסים מדי חודש קרוב למיליון משתמשים בממוצע, לצד מצטרפים לשירותים הרבים הקיימים ובהם: רכישת כרטיסי נסיעה באמצעות רב קו באינטרנט, אפשרות לגעת את זמן ההגעה המדויק לרציף ולהתעדכן בזמן אמת במידה וישנם עיכובים. אתי פינקלשטיין, ראש אגף שיווק מסר: "בשנת 2017 בוצעו ברכבת ישראל כ-65 מיליון נסיעות, אחוז ניכר מהן באמצעות שירותים עצמיים כמו קבלת מידע באפליקציה ורכישת כרטיסים ממכונות אוטומטיות. השירותים הדיגיטליים החדשים מאפשרים לנוסעינו לנהל את סדר יומם, לבחור את מסלול הנסיעה הטוב ביותר עבורם, בשעה הנוחה ביותר, ותוך חיסכון מרבי בזמן."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully