וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הסכימו להתחלק חצי חצי בכדור הארץ": ברשת צוחקים על מפגש טראמפ וקים

12.6.2018 / 8:15

פגישה היסטורית נערכה היום בין נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ לבין שליט קוריאה הצפונית, קים ג'ונג און. הפגישה עסקה בתוכנית הגרעין של פיונגיאנג. בינתיים ברשת כבר צוחקים על הפגישה שהתקיימה

צילום: CNN, עריכה: אביב אירגז ואיתי עמרם

פגישה היסטורית: נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ ושליט קוריאה הצפונית קים ג'ונג און נפגשו היום בפסגה שבאי סנטוסה בסינגפור. לפי טראמפ, הפגישה הביאה להתקדמות גדולה לדבריו ואף לחתימה על מסמך כלשהו. זאת הפעם הראשונה אי - פעם שנשיא ארצות הברית מכהן נפגש עם מנהיג המדינה הקומניסטית ועד לפני כמה חודשים איימו אחד על השני בהשמדה הדדית.

"אני בטוח שיהיו לנו יחסים נהדרים" אמר טראמפ במהלך הצהרות קצרות שמסרו המנהיגים לתקשורת. הפגישה הראשונה שהתנהלה בארבע עיניים, פרט למתורגמנים, ארכה 40 דקות ואחר כך יצאו למרפסת המלון ונופפו. "אני חושב שכל העולם צופה בנו ברגע זה. אנשים רבים בעולם סבורים שזאת סצנה מסרט פנטזיה או מדע בדיוני", אמר קים דרך מתורגמן. בהמשך הצטרפו יתר חברי המשלחת ואחר כך סעדו יחד לארוחת צהריים. "אנחנו נפתור בעיה גדולה ודילמה גדולה", הבטיח טראמפ שאמר כי הפגישה עם קים הייתה מצוינת. בסיום הפגישה, מסר טראמפ כי בקרוב השניים עתידים לחתום על מסמך כלשהו, אך לא פירט מה תוכנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully