וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהיום תוכלו להזמין פיצה דרך הטלוויזיה: שיתוף פעולה ראשון של פרטנר ודומינוס

12.6.2018 / 12:26

שיתוף פעולה ראשון בין פרטנר TV לדומינוס פיצה יאפשר להזמין פיצה דרך הטלוויזיה. עוד תוכלו להרכיב את הפיצה באמצעות השלט הקולי של הממיר וליהנות מכל היכולות שמציעה האפליקציה של דומינוס - רק באפליקציה

לראשונה בישראל: פרטנר תאפשר הזמנת פיצות דרך השלט הקולי של הפרטנר TV. לפרטנר מעל 77 אלף לקוחות ובשיתוף עם דומינוס פיצה, המובילה את תחום החדשנות הדיגיטלית בשוק המזון המהיר, מודיעות החברות על השקת פלטפורמת מסחר באמצעות הטלוויזיה, ראשונה מסוגה בישראל. השירות פותח באופן בלעדי לממירי פרטנר TV שכעת יציעו חווית רכישה מבוססת על אפליקציית הסמארטפון של דומינוס, לצד שילוב פיתוחים נוספים כמו הזמנה קולית באמצעות השלט והצעות שיווקיות ייחודיות לצופים. איציק בנבנישתי, מנכ"ל קבוצת פרטנר מסר: "בפיתוח המשותף עם דומינו'ס פיצה ישראל, חיברנו לראשונה בין היכולות האדירות של דומינו'ס במסחר הדיגיטלי, לבין הממשק המתקדם של פרטנר TV, ויצרנו אפליקציה ראשונה מסוגה בעולם להזמנת פיצה דרך הטלוויזיה.

דומינוס פיצה בשיתוף עם פרטנר TV. יח"צ, מערכת וואלה! NEWS
"שיתוף פעולה ראשון בין פרטנר לדומינוס יאפשר לכם להזמין פיצה דרך הטלוויזיה"./מערכת וואלה! NEWS, יח"צ

האפליקציה זמינה להורדה החל מהיום בממירי פרטנר TV ותאפשר הזמנה קולית דרך השלט של הממיר. הלקוחות יוכלו להרכיב הזמנה בקולם, בזמן שהם לוחצים על כפתור דיבור חופשי אל השלט. לקוחות בעלי שלט רגיל המעוניינים להחליפו לשלט בלוטוס קולי, יוכלו לעשות זאת ללא עלות, ברישום באתר פרטנר. עוד יוכלו המשתמשים ליהנות מהמשק המוכר של דומינוס הכולל את ממשק ה-Builder להרכבת הפיצה, ה-Tracker העוקב אחרי שלבי התקדמות הטיפול בהזמנה ובכפתור One Click Pizza המאפשר ללקוחות חוזרים להזמין בלחיצת כפתור אחת את ההזמנה הקבועה שלהם. לרגל ההשקה, הלקוחות יוכלו ליהנות מ-40 אחוזי הנחה על כל התפריט (למעט שתייה, גלידות, קינוחים נבחרים ומעטפות ספורגול מונדיאל), להזמנות שיבוצעו באמצעות ממיר פרטנר TV ללא הגבלת מספר ההזמנות וללא הגבלת כמות.

לפני שלוש שנים ביצעה סמסונג שיתוף פעולה דומה עם חברת דומינוס פיצה בחו"ל. החברות השיקו אפליקציה שבאמצעותה הלקוחות יכלו להזמין פיצה באמצעות השלט. כעת בפרטנר מבצעים מהלך דומה, אך במקום שהאפליקציה תהיה זמינה בטלוויזיה עצמה, האפליקציה תהיה זמינה בתוך הממיר כך שניתן יהיה ליהנות מהאפליקציה בכל טלוויזיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully