וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה גאדג'טים שישדרגו את חווית הצפייה במונדיאל

13.6.2018 / 8:10

המונדיאל יפתח מחר (ה') בטקס חגיגי ומאות אלפי ישראלים יתיישבו בקרוב על ספות הסלון שלהם כדי לצפות במשחקי גביע העולם, משחקים שיתקיימו לאורך חודש שלם. ריכזנו עבורכם חמישה גאדג'טים שישדרגו לכם את חווית הצפייה במונדיאל

המונדיאל יפתח מחר (ה') ומאות אלפי ישראלים הולכים לשבת שעות שלמות אל מול הטלוויזיות כדי לראות את משחקי המונדיאל שיערכו במשך החודש הקרוב. לקראת המונדיאל, מעריצים רבים התחדשו כבר בטלוויזיות חדשות שישדרגו את חווית הצפייה אבל יש עוד כמה גאדג'טים שישלימו את החוויה וישדרגו אותה משמעותית. בין אם זה מקרר לבירות או מכונת פופקורן ביתית, יש אינספור דרכים בהם נוכל לקבל את החוויה המשודרגת ולהרגיש נוח יותר בבית בזמן הצפייה. אספנו עבורכם את הדברים שיעזרו לכם לקבל את חווית המונדיאל האמיתית

סלון, טלוויזיה, מזנון. ShutterStock
כך תוכלו לשדרג את הסלון שלכם כדי לקבל את חווית המונדיאל/ShutterStock

מכונת פופקורן ביתית

פופקורן הפך כבר מזמן למאכל הרשמי בבית ובבתי הקולנוע עבור צפייה בסרטים וסדרות. וכן, אין דבר המאפיין יותר ישיבה נוחה על הספה בסלון כמו קערת פופקורן מלוח וחם. שקיות פופקורן נמכרות כמעט בכל מקום אפשרי, ועל ידי חימום קצר במיקרו, תוכלו ליהנות מקערה תוך זמן קצר. עם זאת, תמיד קיימת ההרגשה שהפופקורן בקולנוע יותר טעים, יותר מלוח בדיוק כפי שאנחנו אוהבים. כך, מכונת פופקורן ביתית יכולה להיות מצוינת עבור כל חובב כדורגל שרוצה משהו לאכול בזמן המשחקים ותביא לסלון שלו את הטעם של הפופקורן שיש בבית הקולנוע. בחיפוש באינטרנט תוכלו למצוא מכונה כזאת במחיר של בין 300 ל-400 שקלים.

גבר רואה סרט. ShutterStock
מכונת פופקורן ביתית יכולה לשדרג לכם את חווית הצפייה במונדיאל עם כל החברים/ShutterStock

אפליקציה שתעזור לכם לבחור את המנצחים

אפליקציית 365 בשיתוף עם קרלסברג תאפשר לכם לבחור את המנצחים ביחד עם החברים. במקום טבלאות באקסל או רשימות ארוכות בווטסאפ, תוכלו פשוט להזין את ההשערות שלכם וגם החברים שלכם יכולים להצטרף אל הלוח. אחרי שהמשחקים יתחילו, הלוח ינעל והוא יתעדכן בזמן אמת על פי תוצאות המשחק.

אוזניות בלוטות

רוב המשחקים משודרים בשעות הצהריים בישראל, אך יש גם כמה שעלולים לגלוש לזמנים פחות נוחים, כמו בשבת בצהריים בה השכנים או שאר הדיירים בבית עוד ישנים. בדיוק בשביל מקרים כאלו אוזניות בלוטות יכולות להיות שימושיות במיוחד. על ידי הגדרה מהירה, וברוב המקרים גם פשוטה למדי דרך תפריט המסך, תוכלו לחבר זוג אוזניות לטלוויזיה החכמה שלכם. כך לדוגמה JBL מציעה מגוון רחב של אוזניות אשר מציעות איכות סאונד טובה וחיבור קל ומהיר לטלוויזיה במחירים הנעים בין 300 ל-600 שקלים. אוזניות דומות מבית פיליפס יעלו לכם בין 200 שקלים ל-500 וכן תוכלו למצוא באותו טווח מחירים אוזניות מבית AKG. כולן יאפשרו חיבור אלחוטי למסך הטלוויזיה וחיבור חוטי לשימוש עם הסמארטפון.

אילוסטרציה. ShutterStock
אוזניות בלוטות יכולות לשדרג אתכם בקלות את החוויה בצפייה במונדיאל ובדרך למנוע הפרעה לשאר הבית/ShutterStock

מקרר בירות

המשקה שאולי הכי מאפיין את משחקי הכדורגל הוא כנראה הבירה. במשך שנים חברות כמו קרלסברג והיינקן היוו תומכות נלהבות בז'אנר עם עסקאות פרסום בשיתוף כמה מהקבוצות הגדולות בעולם. ולכן, אחד הגאדג'טים שפשוט חובה למשחקי המונדיאל הוא מיני מקרר, כזה שיוכל לדאוג לכם באופן תמידי לבקבוק של בירה צוננת וקרה. בחיפוש באינטרנט תוכלו למצוא מכונה כזאת במחיר של בין 500 ל-1000 שקלים.

בירה ובוטנים. ShutterStock
פיצוחים ובירה - רק ההתחלה בדרך ליהנות ממשחקי המונדיאל/ShutterStock

אפליקציית המונדיאל הרשמית

האפליקציה הרשמית של משחקי המונדיאל מוצעת להורדה בחינם דרך חנות האפליקציות של גוגל ואפל. היא תאפשר לכם לקבל את כל המידע על המונדיאל, בין אם זה על המשחקים או השחקנים, במרחק של כמה לחיצות כפתור ובזמן אמת. וכן כפי שניתן לצפות מהאפליקציה הרשמית של גביע העולם, המידע שיימסר שם יהיה המדויק ביותר מבין אפליקציות הספורט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully