וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעה חדשה נגד אפל: חברה לפיתוח אתרים טוענת שאפל העתיקה את הלוגו שלה

12.6.2018 / 14:51

בשבוע שעבר הציגה אפל את מערכת ההפעלה iOS 12 והציגה לראשונה אפליקציית קיצורי דרך שתשולב בין היתר גם בסירי, העוזרת הווירטואלית. כעת חברה אמריקאית בשם "שיפט" טוענת כי הלוגו של האפליקציה הועתק ממנה ותובעת את אפל

בשבוע שעבר קיימה אפל את כנס המפתחים השנתי ובמהלכו חשפה את מערכת ההפעלה החדשה iOS 12. אפל הציגה מספר תכונות חדשות וביניהן גם שדרוגים לעוזרת הווירטואלית סירי. השדרוג המשמעותי ביותר הוא האפשרות ליצור קיצורי דרך לסירי כך שתוכל להבין טוב יותר את המשתמש ולהיות יעילה יותר. כעת חברה לפיתוח אתרים תובעת את אפל על כך שלטענתה העתיקה מהם את לוגו קיצורי הדרך ללא אישורה.

"הסאן" מדווח כי הסטארטאפ הקטן דורש מאפל סכום של 200,000 דולרים או לחילופין להסיר במידית את הלוגו המשמש כלוגו לקיצורי הדרך. בחברת שיפט מסרו שלא ייתכן כי אפל הנחשבת כחברת היי-טק בעלת כמות המזומנים הגדולה ביותר בארצות הברית, מרשה לעצמה לגנוב לוגו בצורה בוטה. "הופתענו לגמרי מהעתקה הזאת. לוגו קיצורי הדרך החדש של סירי מעורר בלבול עצום בשוק". כך מסר עורך דין מטעם החברה ומוסר שמאז שהסתיים האירוע של אפל, אנשים מקשרים את הלוגו של שיפט לזה של אפל.

לוגו של קיצורי הדרך סירי. צילום מסך, צילום מסך
מזהים דמיון בין הלוגו של אפל לשל חברת שיפט?/צילום מסך, צילום מסך

עוד הוסיף נציג מטעם החברה: "הלקוחות כבר מזהים אותנו באמצעות הסימן המסחרי שלנו, שהוא למעשה הלוגו שנראה זהה ללוגו של קיצורי הדרך". עוד מסר כי הוא מצפה שאפל תשלם את הסכום הנדרש או לחילופין תסיר את הלוגו. אז לדעתכם הלוגו של אפל דומה ללוגו של חברת שיפט?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully