וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אסור להסתכל אחד על השנייה יותר מחמש שניות": ההוראות המחמירות של נטפליקס לעובדים

13.6.2018 / 9:58

החמירו עם העובדים או שנוקטים בצעד שימנע את ההטרדה הבאה? בנטפליקס פרסמו הנחיות חדשות בנושאי הטרדות מיניות שביניהן, אסור לעובדים לקחת מספרי טלפון של קולגות. נראה שכעת אחרי כל הפרשויות האחרונות, בנטפליקס עושים הכל כדי למנוע את המקרה הבא

"אסור לכם להסתכל אחת על השנייה יותר מ-5 שניות". בעקבות פרשיות הטרדות המיניות האחרונות, בנטפליקס נקטו בשורה של צעדים המחמירים עם העובדים ובין החוקים, גם אוסרת נטפליקס על העובדים לבקש את מספרי הטלפון של הקולגות. במידה והם מרגישים מוטרדים, הם נדרשים לצעוק "די! אל תעשה זאת שוב". שירות הסטרימינג הפופולרי נטפליקס הגיע לישראל לפני כמעט שנתיים ומאז שינה את הרגלי הצפייה של עשרות אלפי ישראלים. הוא לקח את הצפייה המוכרת לנו והפך אותה לזמינה בכל זמן, מכל מקום בעולם ומכל מכשיר. בעולם נטפליקס הספיקה לגייס מעל ל-120 מיליון מנויים וכוללת כ-5,400 עובדים.

לאחר סקנדל ההטרדות המיניות שתקף את הוליווד, בו היה מעורב השחקן בסדרת הדגל של החברה קווין ספייסי, נטפליקס פנו למדיניות חדשה כנגד הטרדות מיניות עם חוקים שיראו לחלקנו מעט מוזרים. עוד החוקים האלו מתפרסמים לאחר שהארווי ויינשטיין, מי שהיה אחד מקודקודי עולם הקולנוע ההוליוודי, הסגיר את עצמו והוגש נגדו כתב אישום בסעיפים מרובים של אונס ותקיפה מינית.

הארווי ויינשטיין קווין ספייסי. יח"צ, מערכת וואלה! NEWS
קווין ספייסי מ-"בית הקלפים" של נטפליקס והארווי ווינשטיין - שניהם חשודים בהטרדות מיניות/מערכת וואלה! NEWS, יח"צ

התוכנית הראשונה אשר צולמה לאחר יישום המדיניות החדשה היא "מראה שחורה", שהופקה בלונדון. "אנשי צוות בכירים נאלצו ללכת לפגישה מיוחדת בנושא הטרדות על מנת ללמוד מה מותר ומה אסור על הסט. להסתכל על אדם אחר יותר מחמש שניות נחשב מטריד", כך אמר אחד מחברי הצוות בהפקת הסדרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

"אסור לך לבקש את מספר הטלפון של איש צוות אחר אלא אם הם נותנים רשות מפורשת. ואם אתה עד להתנהגות לא נאותה, עליך לדווח עליה באופן מיידי", אתר The Sun דיווח כחלק מחוקי העובדים החדשים. "החוקים החלו סבב בדיחה, כשעובדים בוהים אחד בשני, סופרים עד 10 ולאחר מכן מפנים את מבטיהם הצידה", הוסיפו. עובדים אף הונחו לא להאריך חיבוקים ולא להציע לאנשים לצאת איתם יותר מפעם אחת, ולהימנע מלדבר שוב עם אלו שענו על כך בסירוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully