וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישראלי שנדרס על ידי לאמה והפך לוויראלי ברשת

18.6.2018 / 7:17

דור קציר שיתף בחשבון הפייסבוק שלו סיפור מעט מוזר: כשהיה בן 10 דרסה אותו לאמה והדבר "היווה עבורו נקודת מפנה". בוקר אחד הוא התעורר וגילה שמישהו אחר מצא את הסיפור שלו, שיתף אותו והפך לוויראלי

דור קציר נושא עמו סיפור שיכול להישמע מעט מוזר: כשהיה בן 10 דרסה אותו לאמה ועל פי הפרופיל שלו בפייסבוק, זו היוותה נקודת מפנה בחייו. את הסיפור שלו שיתף בקצרה בפרופיל הפייסבוק עם תמונה שצולמה מאותו היום וכתב "בגיל עשר דרסה אותי לאמה. מאז החלטתי להפסיק לשאול שאלות ופשוט לחיות את החיים". מה שלא ידע זה שבוקר אחד התעורר וגילה שהפך לוויראלי ברשת בזכות פוסט ששיתף אדם בשם תומי מנור שהחל לעקוב אחריו. ""ראיתי שהוא צילם את הפרופיל שלי וכתב שקרעתי אותו מצחוק. זה הלהיב אותי לשנייה אבל לא ציפיתי שמאז ההתראות בטלפון לא יפסיקו לקפוץ", סיפר לנו קציר. הפוסט צבר תוך יומיים בלבד אלפי לייקים, ומאות תגובות ושיתופים.

תפסנו את דור קציר לשיחה קצרה בה שיתף איתנו את סיפורו: "אז כן, בתמונה הזאת אני מופיע, וכן זה באמת היה בגיל 10 ואולי זה לא גרם לי להפסיק לשאול שאלות אבל זה לגמרי שינה לי את החיים. היינו בדרך לחופשה משפחתית באילת ועצרנו ללילה במצפה רמון. הגענו לעיר די בבוקר ולכן הלכנו לבקר ב"חוות האלפקות" שנמצאת שם". דור לא הבין אז מה הולך לקרות. "אבא שלי התמקם עם המצלמה לצלם אותי מאכיל את אחת הלאמות כשפתאום מאחוריו שתי לאמות עצומות מסתערות לעברי. בגלל שהייתי עסוק בלהאכיל את הלאמה לא שמתי לב שהן רצו. הוא החליט לזוז קצת הצידה ולצלם את הדריסה. במחשבה לאחור, מה ציפיתי מאבא שנותן לילד שלו ללבוש קרוקס ירוקות", התבדח.

"זה מצחיק כי אני בכלל לא זוכר מתי חשבתי על המשפט הזה ומתי כתבתי אותו. הפידבקים באים גם מכל מקום שקיים בערך. מהודעות במסנג'ר, סטטוסים על הפרופיל בפייסבוק ואפילו קבוצה בווטסאפ של בנות שירות מגבעת שמואל. איזה בחור בפייסבוק כתב לי שאני הנושא דיבור של כל המשרד שלו ושאני גם לא מפסיק להופיע לו בפייסבוק ובטוויטר", עוד סיפר. מה שבטוח, התמונה המשעשעת לצד הכיתוב האדיש, גרמו ללא מעט אנשים להתבדח על הפרופיל המשעשע של קציר שהוא הפך כבר לוויראלי.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully