וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יתמזגו ויפסידו יחדיו ברייטינג במקום בנפרד": באינטרנט צוחקים על מיזוג רשת וערוץ 10

13.6.2018 / 18:22

הבוקר (יום ד') הודיעו רשת וערוץ 10 על חתימת מזכר הבנות של איחוד בין רשת לערוץ 10. על פי הערכות, רשת תחזיק את רוב השליטה בקבוצה וצפויה למזג אליה את ערוץ 10. באינטרנט לקחו את המיזוג בהומור ואיך אפשר בלי בדיחות על גיא לרר שיחזור אל ערוץ 10

אחרי שהפסידו מיליוני שקלים, חתמו הבוקר בעלי המניות ב"רשת" וערוץ 10 על מזכר הבנות המבקש לפתוח בהליך מיזוג ביניהן. לאחר אישור ההליך, עם השלמת המיזוג, השליטה בחברה תהיה בידי בעלי המניות של רשת. בהודעות החברות נכתב כי "שוק הפרסום המצומצם בישראל אינו מאפשר הפעלת שלושה ערוצי טלוויזיה ללא הפסדים של מאות מיליוני שקלים בשנה".

על פי ההערכות, רשת תחזיק בין 60 ל-65 אחוזים וכך תהיה בעלת השליטה בחברה. אילו ערוץ עשר מנגד יחזיק בין 30 ל-35 אחוזים. נראה גם על פי הערכות שרוב התכנים שישודרו בערוץ יהיו של רשת ואילו המהדורה תהיה של ערוץ 10. מרבית ממותגי הריאליטי של רשת ימשיכו להתקיים גם בערוץ המאוחר כמו המרוץ למיליון, הישרדות והאח הגדול ואילו תכניות רבות כמו "הצינור" תידחק ככל הנראה לטובת המתחרה "הצנרת" שבהנחיית גיא לרר. מרבית הגורמים הבכירים בתעשייה שוואלה! תרבות שוחחה עמם, בירכו על מהלך האיחוד וראו בו צעד מתבקש וטוב. כעת ברשת וערוץ 10 צריכים להמתין להחלטות הרגולטורים שצריכים לקבל החלטות באם לאשר את המיזוג או לדחות אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully