וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודח מראש הטבלה: האייפון 10 כבר לא הסמארטפון הנמכר בעולם

14.6.2018 / 13:17

עד כה הובילה אפל בראש טבלת המכירות והחזיקה את תואר "הסמארטפון הנמכר ביותר בעולם", אלא שכעת המצב השתנה לטובת המתחרה הקוריאנית שהדיחה את האייפון 10 מראש הטבלה. האם אפל בצרות?

כשהאייפון 10 הושק אנליסטים רבים האריכו כי בעקבות השימוש בפאנל OLED וזמני הייצור הארוכים, ייווצרו מחסורי מלאי רציניים וההמתנה לאייפון 10. עוד הוכתר האייפון 10 כסמארטפון הנמכר ביותר בחודשים האחרונים, הודות לכמויות המרשימות שאפל הצליחה לספק. על פי מחקר שנערך על ידי Counterpoint, האייפון 10 הודח מראש הטבלה לטובת צמד המכשירים הקוריאנים, הגלקסי S9 והגלקסי S9 פלוס, אחריהם נמצא האייפון 10 ואז צמד מכשירי האייפון 8.

האייפון כבר לא הסמארטפון הנמכר בעולם. צילום מסך, צילום מסך
כבר לא הסמארטפון הנמכר ביותר./צילום מסך, צילום מסך

עוד עולה מהדוח כי בחודש אפריל המכשירים הנמכרים ביותר בעולם היו הגלקסי S9 והגלקסי S9 פלוס עם נתח שוק של 2.9 אחוזים לכל אחד מהם. במקום השלישי נמצא האייפון 10 עם 2.3 אחוזים ומיד אחריו, עם נתח שוק זהה נמצא האייפון 8 בעוד שלאייפון 8 פלוס נתח שוק עולמי של 2.2 אחוזים. רק בשנת 2017 חברת אפל מכרה 216 מיליון אייפונים ואילו ברבעון השני של 2018, נמכרו יותר מ-50 מיליון אייפונים. חברות המחקר מציינת כי בסיכום החודשים הקודמים, הסמארטפונים של אפל הובילו את הטבלאות והתקופות שבה אפל שולטת בטבלאות הן עונתיות וניתן להרגיש זאת בעיקר באפריל- ספטמבר שאנשים רבים ממתינים להכרזת האייפון החדש שמתקיימת מדי שנה בספטמבר. לאפל יש סיבה להיות מרוצה מהדוח שמציג כי גם מכשירים שהשיקה לפני ארבע שנים, עדיין פופולרי וזכה לנתח שוק של 1.4 אחוזים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully