וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאני משיקה בישראל את כונני האחסון המהירים של סמסונג

14.6.2018 / 15:15

כונני ה-SSD החלו בשנים האחרונות להחליף את כונני האחסון הרגילים, הודות למחירים שירדו במהלך השנים האחרונות. כעת חברת סאני, יבאונית סמסונג מצטרפת לחגיגה ותשיק לראשונה בישראל את כונני האחסון המהירים, ה-SSD של סמסונג

כונני האחסון מסוג SSD נחשבים למהירים וקומפקטיים, לעומת הכוננים הרגילים שמאופיינים אומנם במחירים זולים, אך הם כבדים הרבה יותר וגם איטיים בצורה משמעותית. על פניו לכונני ה-SSD יתרון בכל פרמטר, אך החיסרון הוא המחיר הגבוהה שהיה עד כה. כעת יבאונית סמסונג בישראל, חברת סאני הודיעה כי תחל לשווק גם את פתרונות האחסון והזיכרון של סמסונג, לצד הסמארטפונים. החברה הוסיפה כי תמנף את ערוצי השיווק שלה ותמנה מפיצי משנה אשר יוסמכו לתמוך בקו המוצרים החדש. "סאני ממשיכה להתרחב ולהציע לצרכן הישראלי מגוון מוצרים משלימים שהינם בחזית הטכנולוגיה", אמר משה פרי, מנכ"ל סאני.

פתרונות האחסון של סמסונג. סמסונג, צילום מסך
כונני האחסון מסוג SSD של חברת סמסונג/צילום מסך, סמסונג

"אם היום סמסונג וסאני מובילות בנתח השוק בתחום הסלולרי. זה אומר שאנחנו היום נמצאים בחלקיק מהיכולת שתוצג בעוד כמה שנים בשיווק מוצרי סמסונג", הוסיף. סדרת מוצרי ה-SSD של סמסונג, אשר ישווקו בישראל כחלק מקו המוצרים החדש, כוללת כונני SSD פנימיים למחשב וכן כוננים ניידים בעלי עיצוב המתכת המוכר של החברה. הם פועלים במהירות כתיבה וקריאה הגבוהה עד פי 5 מכוננים רגילים. עוד סדרה זו הינה הראשונה בשוק הזיכרונות עם קיבולת אחסון עצומה של 4TB.

"סאני תמשיך להתרחב ולהציע לצרכן הישראלי מגוון מוצרים משלימים שהינם בחזית הטכנולוגיה ביחד עם סמסונג", אמר פרי. סאני החלה למכור כוננים קשיחים מסוג SSD פנימיים וחיצוניים במחיר התחלתי של 399 שקלים לנפח 250 גיגה לכונן פנימי ואילו תמכור כונן חיצוני של חצי טרה במחיר של 999 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully