וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסים בשווי של מיליוני שקלים: WeWork מכריזה על הפיינליסטים בתחרות הארצית

14.6.2018 / 11:52

חברת חללי העבודה השיתופיים שהשתלטה על ישראל, מקיימת מדי שנה תחרות שבה מעניקה לחברות ועמותות פרסים בשווי של מיליוני שקלים. השנה התחרות תתקיים בירושלים ורגע לפני, החברה מכריזה על החברות הארגונים שעלו לגמר

לוגו wework. יח"צ,
"פרסים בשווי של מיליוני שקלים"./יח"צ

WeWork חברת חללי העבודה השיתופיים כבר השתלטה על תל אביב ועל ערים נוספות בעולם, הודות ל-256,000 חברים ברחבי העולם. המטרה של החברה שהוקמה על ידי אדם נוימן ומיגל מקלבי, והיא מאפשרת לכל אדם שזקוק לשולחן או משרד יעודי, להשכיר אותו ללא התחייבות ובמחירים יחסית אטרקטיביים. החברה הוקמה בשנת 2010 ובראשותה 274 מתחמים שיתופיים ב-74 ערים ב-22 מדינות בעולם ורק בתוך תל אביב, מפעילה 6 מתחמים המאכלסים מאות אנשים. מדי שנה החברה החברה מקיימת תחרות נושאת פרסים בשווי של עד מיליון שקלים. הפרסים מוענקים לחברות ללא מטרות רווח, חברות עסקיות ואפילו אמנים. השנה התחרות תערך ב-20 ליוני וכעת החברה מפרסמת את אלו שעלו לגמר.

מאז שהוקמה התוכנית, החברה העניקה פרסים בשווי של 17 מיליון דולרים ליוצרים וקיבלה מעל 10,000 הצעות מכל העולם. בשנה שעברה קיימה החברה את התחרות בתל אביב ושם העניקה פרסים לזוכים בשווי של 1.4 מיליון דולר ואילו הזוכה העפילה אחר כך לתחרות בארצות הברית ששם זכתה ב-500 אלף דולרים נוספים.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

המיזמים העסקיים שעלו לגמר

Emerj, אפליקציה פנימית לארגונים שבה העובדים יוכלו לבקש עצות ולהיות מחוברים לאנשים אחרים בעבודה, בין אם זו הדרכה או עזרה בעבודה. החברה השנייה שעלתה היא Biblotech, פלטפורמה אונליין ללימוד בשפה הערבית. המיזם השלישי הוא Duet Writing, עט חכם המאפשר לימוד של יכולות חדשות. המיזם הרביעי הינו Tethys המפתחת מערכות להתפלת מים בעלויות נמוכות אודות לאנרגיה סולרית. אחר כך MonitHer המפתחת מערכת המנתרת את בריאות החזה. האחרונה הינה SensPD המפתחת דרך חדש לאתר אוטיזם בשלבי התפתחות מוקדמים.

המיזמים ללא מטרות רווח שעלו לגמר

עמותת קיימא המפעילה חוות נוער לנערים ונערות שנוכחים -נפקדים מבית הספר, מהבית, מהחברה או מכל מקום אחר ושונה. העמותה מאפשרת לבני הנוער ליצור ולהרגיש חלק משמעותי מעשייה כלשהי וחלק חשוב מהחברה שמסביבם.

wework מקסיקו. יח"צ,
"מאז שהוקמה התוכנית, החברה העניקה פרסים בשווי של 17 מיליון דולרים ליוצרים"./יח"צ

עמותת יד ביד הוקמה במטרה לקדם ולפתח בישראל חברה משותפת לערבים ויהודים. העמותה מקימה ומקיימת מסגרות חינוכיות וחברתיות לחיים משותפים של אזרחי המדינה. העמותה מפעילה בתי ספר דו לשוניים במשגב, בירושלים ובכפר קרע, לצד גני ילדים דו לשוניים ביפו.

עמותת הופכות את היוצרות פועלת להעצמה אישית וכלכלית של הנשים שיצאו ממעגל הזנות והסחר. לדבריהם, אלפי נשים, נערות ונערים נמצאים במעגל הזנות בישראל. הנזקים הרבים הנגרמים מדי יום למי שנמצא במעגל זה, כוללים אלימות פיזית, דיכוי נפשי, ניתוק חברתי מתמשך והתמכרויות לסמים ואלכוהול. העמותה עוזרת לשיקום תעסוקתי של מי שיוצא ממעגל הזה, באופן מקיף ועוטף.

קטגוריית האמנים

להקת The Angelcy, האמן היחידי ברשימה שעלה לגמר. הנימוקים של השופטים היו "להקה עצמאית בת שישה מוזיקאים שיוצרים, מארגנים ומקליטים את המוזיקה יחדיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully