וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח חדש: סמסונג תשיק סמארטפון עם מסך מתקפל בתחילת שנת 2019 שיעלה לא מעט

17.6.2018 / 8:20

במרוצת השנים ראינו כמעט כל גימיק בעולם הסמארטפונים שניסה להביא משהו שונה. לאחר שסמסונג הציגה קונספטים שונים, היא עשויה להשיק במהלך שנה הבאה סמארטפון בעל מסך מתקפל. עוד מאשרים הדיווחים תג מחיר גבוה מה שיהפוך אותו לסמארטפון של עשירים

בשנים האחרונות שמענו אינספור דיווחים על סמארטפונים עם מסכים מתקפלים ובעוד שהטכנולוגיה קיימת ומתפתחת בשנים האחרונות, ייתכן וזה יקרה ממש בקרוב וכבר בשנה הבאה נראה סמארטפון בחנויות עם מסך מתקפל. שמועות על המכשירים המתקפלים של סמסונג הוזכרו באינטרנט כבר מספים פעמים, אך לא קיבלנו הוכחה חד משמעית שהחברה אימצה את הרעיון ברצינות עד תערוכת CES שהתקיימה בחודש ינואר האחרון, בה הציגה קונספט עובד מאחורי דלתות סגורות.

סמסונג תציג בקרוב מכשיר עם מסך מתקפל. צילום מסך, צילום מסך
סמסונג עלולה להציג בקרוב סמארפטון בעל מסך מתקפל/צילום מסך, צילום מסך

סמסונג השקיעה סכומים גדולים מאוד בפיתוח פרויקט המכשירים המתקפלים בשנים האחרונות וכעת היא מצפה להציג את המכשיר הראשון כבר בשנה הבאה. החברה צפויה לקרוא למכשיר Galaxy X, ומנכ"ל החברה אף הוסיף להגיד שגמישות המכשיר החדש תהיה יותר מרק "גימיק". עוד לפי מחקר שביצע אתר GSM Arena, נמצא כי מכשיר הגלקסי הגמיש הראשון יעלה בסביבות 1,850 דולרים, והחלקים המרכיבים אותו יגיעו לפס הייצור כבר בנובמבר השנה - בדיוק בזמן להשקה ב-2019.

עם תג מחיר כזה, ניתן להסיק שה-X יימכר במהדורה מוגבלת ויכוון יותר כלפי חובבי הסמארטפונים שיכולים להרשות לעצמם או שיהיה סמל סטטוס לבעלי אמצעים. זה כמובן עניין של זמן עד שנראה מסכי OLED גמישים זולים יותר ונגישים לכולם. כך מכשירים מהסוג יזכו להיות רלוונטיים גם עבור הצרכן הרגיל. גודל המסך צפוי לעמוד על 7.3 אינץ' כשהמכשיר פתוח ו-4.5 אינץ' כשהמכשיר סגור, ואם אכן השמועות יתבררו כנכונות, נזכה לשמוע יותר על המכשיר החדש כבר בתערוכת MWC שתתקיים בשנה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully