וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיחור של תשע שנים: האייפון 3GS מושק בצפון קוריאה

18.6.2018 / 13:18

האייפון 3GS של חברת אפל הוצג לראשונה לפני כמעט עשור בחודש יוני של 2009, ובזמנו הציג שיפורים משמעותיים כמו מצלמת 3 מגה-פיקסל. כעת, המכשיר חוזר למדפים בדרום קוריאה תמורת מחיר של כ-150 שקלים

האייפון 3GS של חברת אפל מצא את עצמו חזרה על המדפים לאחר שחברת סלולר דרום קוריאנית מצאה ארגז מלא במכשירים. על פי אתר VentureBeat, האייפונים ימכרו באריזתם המקורית תמורת 44,000 וון (כ-144 שקלים) ללא התחייבות כלשהי. כשהמכשיר יצא לראשונה בשנת 2009, מחירה של הגרסה בעלת 8 גיגה של זיכרון פנימי עמד על 99 דולרים (כ-358 שקלים) עם התחייבות לחברת הסלולר האמריקנית, AT&T.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האייפון 3GS של חברת אפל/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאז 2009, המכשירים הללו אוחסנו ללא שימוש במחסניהם של חברת SK Telink הדרום קוריאנית. וכמובן לפני שתתחיל למכור אותם לציבור, החברה תבדוק כל מכשיר בנפרד על מנת לבדוק שהסוללה החזיקה מעמד, ולאחר מכן תארוז אותם מחדש למשלוח. ועדיין, גם במידה והסוללה תקינה, המכשירים יעבדו לאט יותר עם חיבור אינטרנטי איטי באופן משמעותי ממה שאנו רגילים אליו. עוד המכשיר לא יוכל להריץ את רוב האפליקציות הזמינות ל-iOS כיום, ובמידה והוא ישבר, כנראה שלא יוכלו למצוא לכך תיקון. עם זאת, המכשיר עדיין יוכל לקבל ולהוציא שיחות טלפון והודעות טקסט ואפילו יש לו חיבור לאוזניות.

האייפון 3GS הוצג לראשונה בחודש יוני של שנת 2009, ובזמנו הוא הציג תכונות חדשניות כמו העתק, גזור והדבק בטקסטים, מצלמת 3 מגה-פיקסל עם פוקוס אוטומטי ואפליקציית "מצא את האייפון שלי". עוד ה-3GS היה האחרון מבין האייפונים לכלול עיצוב פלסטיק לפני שהחברה עברה להשתמש במתכת וזכוכית. מחירו של הדגם הגבוה ביותר עמד על 299 דולרים (כ-1,083 שקלים), שלצורך ההשוואה, דגם האייפון הזול ביותר שזמין כיום לקנייה, ה-SE בעל 32 גיגה של זיכרון פנימי, עומד על 349 דולרים (כ-1,265 שקלים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully