וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היזם המיליארדר אילון מאסק הציג התפתחות בפתרון ההזוי לבעיית הפקקים

18.6.2018 / 7:09

לפני כשנה וחצי צייץ בטוויטר היזם המיליארד אילון מאסק כי הוא הולך לפתור את בעיית הפקקים באמצעות חפירת מנהרות. תחילה חשבו האנשים כי הוא מתלוצץ, אך נראה שהפתרון לבעיית הפקקים ממש קרוב לסיומו, לפחות בלוס אנג'לס

חברה שתחסוך בשיגורים לחלל, "חברת החפירות" שהשיקה להביור וחברת טסלה שעוסקת בפיתוח מכוניות חשמליות ובין היתר, גם אוטונומיות. על כל החברות האלו אחראי היזם המיליארדר אילון מאסק שפשוט לא מפסיק להפתיע. כשנה לאחר שהציג בפני העולם את "חברת החפירות" והשיק גם לאחרונה את הלהביור, צייץ לפני שנה וחצי בחשבון הטוויטר שלו כי הוא הולך לחפור מנהרה שתעזור לו להתמודד מול הפקקים האיומים וכעת מאסק משחרר סרטון ראשון.

אנחנו יודעים כמה נוראי זה להיתקע בפקקים בכל פעם שעולים על הכביש בעיר והבעיה הזו רלוונטית גם לנהגים בלוס אנג'לס הפקוקה. בסרטון הקצר בן ה-10 שניות, נראה רכב מדגם טסלה X הנוסע על גבי מסילה במהירות גבוהה בתוך מנהרה תת קרקעית שבשלב זה לא ברור מה מיקומה, האם זו לוס אנג'לס או שיקגו ששם דווח כי מאסק הולך להקים מנהרה דומה. בתחילת הסרטון ניתן לראות את כלי הרכב שמאיץ ולגלגליו מחוברת מסילה שמסיעה אותו על היעד.

אילון מאסק החברה המשעממת. צילום מסך, צילום מסך
הציג התקדמות משמעותית במנהרה שעשויה לפתור את בעיית הפקקים בערים העמוסות בארצות הברית./צילום מסך, צילום מסך

בפרויקט השאפתני של מאסק, מתיימר היזם המיליארד לפתור את בעיות התחבורה בלוס אנג'לס ובערים הגדולות שבארצות הברית. עוד בתחילת הפרויקט שחרר מאסק סרטון קצר שבו נראה רכב נבלע בבטן האדמה כשלאחר מכן מתחבר למסלול של מנהרות תת קרקעיות. לדבריו, המהירות המקסימלית שבה רכב יוכל לנוע בבטן האדמה היא 200 קמ"ש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully