וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגמילה מאינסטגרם קרובה מתמיד: פרטים חדשים על הכלי לניהול זמנים

19.6.2018 / 8:23

עד כמה אתם מכורים לאינסטגרם? אם כל מי שמסביבכם מבקש מכם לעזוב את האינסטגרם ואתם לא מבינים מדוע, ייתכן ובקרוב תוכלו לדעת בדיוק כמה זמן אתם מבלים באפליקציה. הפיצ'ר החדש כבר בדרך אלינו וברשת הצליחו לקבל הצצה פנימה ולראות בדיוק מה הוא יציע

אפל ערכה לאחרונה את כנס המפתחים השנתי וחשפה כלי חדש שיאפשר לנהל את צריכת הזמן בסמארטפון. בחודש שעבר שמענו על כך שחברת אינסטגרם מתכננת תכונה דומה - פיצ'ר חדש בשם "נתוני שימוש" שיציגו למשתמשים כמה זמן הם בילו בתוך האפליקציה. האפשרות הזו התגלתה על ידי ג'יין מאנצ'ון וונג, סטודנטית למדעי המחשב באוניברסיטת מסצ'וסטס שבארצות הברית. מאנצ'ון זיהתה בקוד האפליקציה את המשפט "תפריט משך זמן השימוש" ועוד שמה לב בקוד למשפט נוסף "נתוני זמן השימוש". מכאן היה ניתן להסיק כי אינסטגרם עובדת על כלי חדש שייתן לראשונה למשתמשים, פרטים אודות משך זמן השימוש שלהם באפליקציה.

בעוד שאינסטגרם סירבה להגיב על התכונה החדשה בזמנו, כעת מנכ"ל החברה, קווין סיסטם, אישר כי היא בתכנון ובדרך. מאנצ'ון, בעקבות האישור, המשיכה לחקור בקוד האפליקציה וחשפה חלונות חדשים שנותנים לנו קצת יותר פרטים על התכונה. תחילה, נוכל לראות בדיוק כמה זמן בזבזנו באפליקציה מדי יום ונוכל אף להגדיר הקצאה למספר הדקות שמותר לנו להשתמש בה, שלאחר ניצול הזמן נקבל התראה. עוד נוכל לבטל חלק מההתראות שהאפליקציה שולחת ובכך להפוך אותה לפחות מפריעה.

אינסטגרם ככל הנראה לא תמנע מכם את הגישה לאפליקציה, ואינה תפריע לכם בשימוש גם לאחר שהזמן המוקצב נוצל, שכן זה עלול להכעיס חלק גדול מהמפרסמים אצלה. אלא, הצעתה לאפשר למשתמשים לקבל מידע על השימוש באפליקציה היא דרך יותר מתחשבת בכל הצדדים. עוד יש פה מקום ענק להשתפרות התכונה, ובעתיד תוכל אולי להתריע יותר על שימוש מופרז מאשר קבלת התראה אחת בלבד. זוהי תכונה שראויה לאימוץ במגוון רחב של אפליקציות, ואינסטגרם ככל הנראה תהיה הראשונה להוות את הדוגמה הזאת.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
כלי מדידת זמנים באינסטגרם. צילום מסך, צילום מסך
"את הכלי החדש מצאה וונג בקוד המקור של התוכנה"./צילום מסך, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully