וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימנה את נטפליקס על הכוונת: פרטים ראשונים על שירות הוידאו של אפל

19.6.2018 / 7:28

אפל מפעילה בחודשים האחרונים מספר גדול של שיתופי פעולה בתחום הטלוויזיה, וכעת גורמים בהוליווד חושבים שבקרוב תציע שירות טלוויזיה משל עצמה. השירות ככל הנראה יכלול תוכן מקורי של אפל ויוצע במחיר יותר זול מזה של המתחרה, נטפליקס

נטפליקס נחשב לאחד משירותי הטלוויזיה המצליחים ביותר ולא סתם שחברות רבות כמו דיסני מגיעות בעקבותיו ונכנסות לשוק הזרמת תכני וידאו. כעת על פי הדיווחים, נראה שאפל בעקבותיו ועשויה להשיק שירות טלוויזיה חדש משלה במחיר מוזל, אפילו יותר מזה של נטפליקס. אפל השיקה לפני מספר חודשים את האפל TV החדש שתומך ברזולוציית 4K, וברחבי העולם מציעה כבר תוכן וערוצי טלוויזיה דרך שירותי הזרמה שונים, ורק בשבוע שעבר חתמה על חוזה שיתוף פעולה עם אופרה ווינפרי. עם זאת, רבים בתעשייה תוהים כיצד אפל תעביר את התוכן שלה אל המשתמשים, מה שיצר גל שמועות שרומז כי נראה בקרוב שירות הזרמה של החברה.

הדוח שפורסם באתר Recode רומז על שלוש דרכים בהן אפל תוכל להציע את השירות שלה. על פי שמועות בתעשייה ההוליוודית. הראשונה טוענת כי החברה תציע את כל התוכן שלהם על גבי אפליקציית הטלוויזיה שכבר קיימת ב-Apple TV ובמכשירי ה-iOS ובחינם. עם זאת, הרעיון שאפל תציע שירות טלוויזיה חדש, גם אם הוא בעל פרסומות, הוא די מאתגר.

אפל טיוי WWDC 2018. צילום מסך, צילום מסך
הממשק החדש של מכשיר הטלוויזיה של אפל/צילום מסך, צילום מסך

דרך נוספת הציעה כי החברה תאפשר למשתמשים להירשם לשירות חדש שתיצור, אשר יכלול גם את שירות המוזיקה שלה ואחריות מורחבת על מכשירי החברה. ואילו הדרך האחרונה שדוברה הייתה כזאת שתכלול שירות טלוויזיה חדש מבית החברה במחיר שיהיה נמוך מזה של שירות ההזרמה נטפליקס. לשם ההשוואה, תכנית הבסיס של נטפליקס לצפייה בתוכן שאינו HD על גבי מסך אחד בלבד עולה 30 שקלים או כ-11 דולרים בארה"ב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

בעוד האופציות הללו נראות הגיוניות למדי, אפל עדיין מסרבת לשתף מידע על הצעדים הבאים שלה והאם אחת מהדרכים הללו ישתלבו בסופו של דבר בעסקי החברה. במקביל, גם ראשי חברות בהוליווד עדיין תוהים בעצמם כיצד הצעד הבא של אפל, אשר לדעתם ישנה את שוק הטלוויזיה, יתבטא בפועל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully