וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תתכוננו לשינוי המעצבן: פייסבוק תוסיף פרסומות וידאו למסנג'ר

20.6.2018 / 9:53

פייסבוק היא אחת מחברות הפרסום הגדולות ביותר ורוב ההכנסות שלה מתבססות על מפרסמים. אנחנו נתקלים בפרסומות בכל פייסבוק ואינסטגרם ולפעמים הדבר מעיק. כעת פייסבוק הולכת להוסיף פרסומות וידאו אל המסנג'ר. הבשורה המעצבנת: פייסבוק תכריח אתכם לצפות בסרטונים

פייסבוק מסנג'ר. ShutterStock
"בשלב זה הפרסומות מופיעות אצל מספר מצומצם של אנשים"./ShutterStock

פייסבוק מפעילה כמעט את כל פלטפורמת המסרים הפופולריות למעט טלגרם. בארסנל של פייסבוק תוכלו למצוא את ווטסאפ הפופולרית, אינסטגרם שמשמשת גם כרשת חברתית אלא גם פלטפורמה להתכתבויות ואת מסנג'ר שמחוברת אל חשבון הפייסבוק. פלטפורמת המסרים המסנג'ר נחשבת לשלישית בגודלה בעולם ומונה מיליוני משתמשים פעילים. לאחר שהחלה לשלב פרסומות בפלטפורמה בין רשימת השיחות כבר לפני שנה וחצי, הודיעה כעת הרשת החברתית על כך שתבצע ניסוי שבו תטמיע פרסומות וידאו בתוך השיחות עצמן.

המהלך יצא לפועל בעולם כבר ביום שני לחלק מצומצם של משתמשי הפלטפורמה וצפוי להתרחב גם למשתמשים אחרים בהמשך. בתוך ההודעות ניתן יהיה לראות פרסומות וידאו, בדומה לפרסומות בפייסבוק. הפרסומות יוצגו באופן אוטומטי, כך שייתכן שבמהלך ההתכתבות שלכם, יקפוץ הסרטון ועד שלא תסיימו לצפות בו או תלחצו על כפתור הדלג, לא תוכלו לשלוח הודעות לחברים.

מסנג'ר לייט. צילום מסך
תתכוננו לפרסומות בתוך הודעות הצ'אט./צילום מסך

בדומה לפרסומות שכבר שולבו בפלטפורמה לפני שנה וחצי, גם הפרסומות הנוכחיות יהיו מבוססות על סמך הרגלי הגלישה של הגולשים. הפרסומות יוצגו על פי פילוח של תחומי עניין של המשתמשים. פייסבוק יודעת זאת היטב וכבר עושה שימוש באלגוריתם שמכוון את הפרסומות למשתמשים פוטנציאלים. סטפנוס לוקקוס, שמנהל את עסקי הפרסומות של פלטפורמת המסנג'ר, טען כי שילוב הפרסומות המדוברות לא יהווה חדירה לפרטיות המשתמשים ובכל מקרה פייסבוק תפקח מקרוב על הנעשה. "המשתמשים אצלנו היא בעדיפות העליונה", אמר.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק ובטלגרם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully