וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את הסמארטפון המתקדם בעולם והוא לא של סמסונג או אפל אלא של יצרנית סינית

22.6.2018 / 8:04

יצרניות הסמארטפונים רודפות אחרי הסמארטפון המושלם אבל להשנה לפחות, נראה שבמרוץ הזה נצחה יצרנית סינית שנחשבת לאחת מהגדולות בעולם. הסמארטפון החדש של החברה הסינית משלב טכנולוגיות חדשניות ותחכו עד שתראו את העיצוב שלו

Oppo Find X. צילום, צילום מסך
ה-Find X של חברת אופו/צילום מסך, צילום

יצרניות הסמארטפונים רודפות אחרי הסמארטפון המושלם והטוב ביותר אבל נראה שהפעם יצרנית סינית שנחשבת לאחת מהיצרניות הגדולות ביותר, בשם oppo עשתה זאת והציגה את הסמארטפון הטוב בעולם. המרוץ לסמארטפונים אחרי מסך נטול שוליים אמיתי הוא מה שמעסיק את היצרניות בשנים האחרונות וכדי להתמודד אל מול האתגרים שבדבר, היצרניות משלבות את המגרעת המוכרת באייפון 10 שעשתה את דרכה ל-G7, וואווי P20 וה-OnePlus 6. הסמארטפון של oppo, היצרנית הסינית הפופולרית מגיע עם מסך בגודל 6.4 אינץ' נטול שוליים לחלוטין או ליתר דיוק, יחס מסך - גוף של 93.8 אחוזים. לשם השוואה, לגלקסי S9 יש יחס של 83 אחוזים בלבד.

ב-oppo וויתרו על המגרעת לטובת מגירה נשלפת שנפתחת ברגע שלוחצים על אפליקציית המצלמה. היא פותחת את המצלמה הקדמית ותציג מערך צילום קדמי של 25 מגה - פיקסל ומערך צילום אחרי כפול של 20 מגה - פיקסל ו-16 מגה פיקסל. המצלמות תומכות בצילומי עומק, כלומר פורטרט ועוד כוללת המצלמה בינה מלאכותית המשפרת את איכות התמונות.

Oppo Find X. צילום מסך
המכניזם החדש של חברת אופו להחבאת המצלמה הקדמית/צילום מסך

עוד המכשיר מגיע עם חיישן אינפרה אדום לזיהוי פנים, בדומה לחיישן שבאייפון 10. באמצעות החיישן ניתן יהיה לפתוח את הסמארטפון הודות לקריאה מדויקת של תווי הפנים. אם קווי הדמיון לא מזכירים לכם את אפל, אז חכו שתשמעו את הפיתוח הבא: אופו הציגה את הפיתוח שלה "אומוג'י" המתחרה ב-"אנימוג'י" של אפל. עוד הציגה פיצ'רים נוספים שראינו במכשירים אחרים לצילומי סלפי בתנאי תאורה חשוכים.

ה-Find X מגיעה עם החומרה המתקדמת ביותר שניתן למצוא כיום בסמארטפון. המסך קמור בזהה למסך של הגלקסי S9 רק שהפעם היחס מסך - שוליים עומד על 93.8 אחוזים. בלב המכשיר פועמת ערכת השבבים סנאפדרגון 845 לצד 8 גיגה זיכרון ראם ו-256 גיגה לאחסון. עוד ניתן למצוא סוללה בנפח 3,730 מיליאמפר-שעה עם טעינה אלחוטית.

החברה מתכננת להתחיל למכור את המכשיר החל מחודש אוגוסט תמורת 999 יורו, וכן תציע אותו ב-2 שווקים שלא פעלה בהם קודם לכן - אירופה וצפון אמריקה. אם בא לכם ללכת אפילו צעד נוסף קדימה, תוכלו לרכוש את גרסת הלמבורגיני של המכשיר המגיעה עם תמיכה בטעינה של 50 וואט, המסוגלת להטעין את סוללת המכשיר במלואה תוך 35 דקות בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully