וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוג'יטק משיקה בישראל את סדרת מוצרי הגיימינג החדשה

22.6.2018 / 9:03

קטגוריית הגיימינג צוברת תאוצה בשנים האחרונות והחברות המתמחות לאביזרי הגיימינג חוגגות מהמכירות הגבוהות. כעת חברת לוג'יטק השיקה בישראל את סדרת מוצרי הגיימינג לשנת 2018. אם אתם גיימרים, אתם הולכים להתאהב במוצרים החדשים שמביאים את רמת הביצועים הגבוהה ביותר

באירוע שערכה השבוע יצרנית הציוד ההיקפי לוג'יטק, השיקה בישראל את סדרת המוצרים האלחוטיים שלה לחובבי הגיימינג תחת מותג ה-G. חלק מן המוצרים שהוצגו כבר הושקו בישראל בעבר וחלקם יהיו זמינים לרכישה בשבועות הקרובים - כולם פותחו והוצגו במטרה להנגיש את הנוחות שבאביזרים אלחוטיים תוך כדי שמירה על זמן תגובה נמוך שמאפשר חווית משחק טובה יותר. "המטרה היחידה שלנו היא ליצור חווית משחקים מתקדמת, מותאמת לעידן המודרני, כזו שחפה ממגבלות, גם במוצרים אלחוטיים ולכן כל המשאבים שלנו, החל מהפיתוח ועד השיווק, ממוקדים בכדי ליצור ביצועים חזקים יותר של מוצרי עלית אלחוטיים, כאלו שכל גיימר חולם עליהם", אמר סטיאן פוסה, מנהל השיווק האזורי ב-Logitech G.

לוג'יטק.
סדרת מוצרי הגיימינג החדשים של חברת לוג'יטק

עוד בסדרה החדשה הצליחה החברה להטמיע מגוון רחב של טכנולוגיות המסוגלות לספק ביצועים מהירים ובמקביל לספק הטענה אלחוטית מהירה. בפד העכבר החדש שלהם, לוג'יטק הטמיעה לוחיות טעינה שיאפשרו הטענה אלחוטית של העכבר בזמן העבודה איתו. המוצר אינו זמין כרגע בישראל, אך נאמר לנו כי יגיע בחודשים הקרובים. עוד הוצגו האוזניות האלחוטיות החדשות של החברה וכן עכברי הגיימינג החדשים ביותר של המותג, כולם זמינים כבר עכשיו לרכישה בישראל.

החברה הוסיפה להציג גם את סדרת המקלדות המכניות הכוללת את מקשי ה- G-Romerלזמן תגובה מהיר במיוחד עבור חווית גיימינג טובה יותר, וכן את הרמקולים השולחנים החדשים שיאפשרו הזרמת מוזיקה באמצעות חיבור אוזניות סטנדרטי וחיבור בלוטות אלחוטי. הרמקולים יהיו זמינים לרכישה בישראל בשבועות הקרובים תמורת מחיר של 1,199 שקלים. כל המוצרים הנמכרים יגיעו עם אחריות מלאה לשנתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully