וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכינו את המזומנים: בקרוב תתחילו לשלם לפייסבוק

22.6.2018 / 8:48

משתמשים רבים בפייסבוק עושים שימוש בקבוצות שיצרו קהילות אדירות של מאות אלפי אנשים. הקהילות עוסקות בכל תחום אפשרי והמנהלים של אותן הקהילות עובדים יום ולילה כדי ליצור סדר ועניין בקהילות. כעת פייסבוק יצאה בניסוי בארצות הברית ששם מנהלי הקהילות יוכלו לגבות כסף

הרשת החברתית הפופולרית בעולם, פייסבוק, מקיימת ניסוי בארצות הברית שבו מנלהי קבוצות יוכלו לגבות דמי חברות חודשיים מחברי הקבוצה. הרשת כוללת יותר ממיליארד משתמשים פעילים מדי חודש, הודיעה כי בקרוב תאפשר למנהלי הקבוצות לגבות סכום שנע בין 4,99 דולרים ל-29.99 דולרים מדי חודש, עבור דמי חברות בקבוצה. כרגע השירות יתאפשר למספר מצומצם של קבוצות בנושאי בישול והורות.

פייסבוק תאפשר למנהלי קבוצות לגבות דמי חברות. פייסבוק, צילום מסך
פייסבוק תאפשר למנהלי קבוצות לגבות דמי חברות חודשיים/צילום מסך, פייסבוק

הרעיון לגבות דמי חברות לאו דווקא הגיע מפייסבוק, אלא ממנהלי הקבוצות עצמם. "המחשבה היא לא על להרוויח כסף כמו שהיא על פיתוח והשקעה בקהילה שלהם", אמר אלכס דיב, מנהל המוצר בתחום הקבוצות בפייסבוק. אותם מנהלים יוכלו לבקש מפייסבוק לנתב מחדש כספים שצברו לפעילויות קבוצתיות של הקהילה מחוץ לדפי הרשת. החברים בקבוצה יוכלו ליהנות מתוכן שנוצר על ידי המנהלים בעצמם. כך לדוגמה תיפתח קבוצה בשם "לבשל בתקציב", בה תמורת דמי חברות של כ-10 דולרים תוכלו למצוא מתכונים שבועיים, רשימת קניות ואפילו סרטוני וידאו בהם תוכלו ללמוד לבשל.

המטרה הסופית של החברה היא לבדוק את התוכן שיעלו מנהלי הקבוצות, והאם המשתמשים ימצאו את אותם פרסומים כבעלי ערך. תחילה משתמשים יהיו חייבים להיות חלק מקבוצה גדולה יותר, ללא תשלום. במידה ומנהל הקבוצה בעל גישה למערכת דמי החברות, הוא יוכל לפרסם הזמנה לחברי הקבוצה עם מידע בנוגע למה יקבלו בתמורה לתשלומים החודשיים. לאחר מכן, משתמשים יוכלו להתרשם ולבחור אם הם רוצים לקחת חלק בקבוצה האקסקלוסיבית. לחיצה על כן תאשר את השתתפותם, ומדי חודש ייגבו מהם דמי חברות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully