וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים חדשים: סמסונג תשלב ב-Note 9 זיהוי פנים תלת ממדי שפותח על ידי חברה ישראלית

24.6.2018 / 9:26

בעוד פחות מחודשיים אנחנו צפויים לראות את ה-Galaxy Note 9 מושק באירוע חגיגי בניו יורק. בעוד שתאריך ההשקה המדויק נחשף, כעת גם נחשף כי החברה תפרד מסורק הקשתית לטובת זיהוי תלת ממדי ביומטרי שפותח בישראל. עוד הודלף כי הגלקסי S10 ישלב קורא טביעות אצבע בתוך המסך

סמסונג גלקסי נוט 9. צילום מסך,
הדמיות ראשונות של הגלקסי Note 9. על פי הערכות, ישלב טכנולוגיה של חברה ישראלית./צילום מסך

חשבנו שסמסונג תציג לראשונה קורא טביעות אצבע בתוך המסך כבר בהשקת ה-Galaxy Note 9 באוגוסט הקרוב, אך מסתבר שלחברה יש תוכניות אחרות. על פי דיווחים חדשים, סמסונג תשיק ברבעון הראשון, ככל הנראה בין פברואר למרץ את ה-Galaxy S10, מכשיר הדגל שיחליף את ה-S9 ויכלול לראשונה קורא טביעות אצבע בתוך המסך. עוד דווח כי ה-Note 9 יציג דרך חדשה לפתוח את הסמארטפון, במקום סורק הקשתית. סורק קשתית העין איטי משמעותית מזיהוי הפנים של האייפון 10 ועל פי הדיווחים, סמסונג תציג ב-Note 9 סורק פנים חדש שפותח באמצעות חברה ישראלית בשם Mantis Vision שמתמחה באמצעי סריקה תלת ממדיים.

באתר החברה ניתן למצוא למצוא כי היא מתמחה בזיהוי תלת ממדי עבור סמארטפונים והכריזה: "תהיו מוכנים להטמעה בכל מכשירי האנדרואיד". עד כה סורק הקשתית של סמסונג היה נחשב בתור דרך לא יעילה במיוחד לפתוח את הסמארטפון, שכן היא איטית יותר מקורא טביעות האצבע או זיהוי הפנים שבתוך האייפון 10 הנחשב למהיר הרבה יותר. כעת נראה שהבשורה תגיע ממשרדי החברה שבפתח תקווה.

הדלפה של הגלקסי נוט 9 של סמסונג. צילום מסך, צילום מסך
זיהוי ביומטרי תלת ממדי שפותח על ידי חברה ישראלית./צילום מסך, צילום מסך

עוד דווח כי ה-Galaxy S10 וה-S10 Plus יגיעו עם קורא טביעות אצבע בתוך המסך, דבר שנעשה עד כה רק על ידי יצרניות סמארטפונים סיניות. עוד ייתכן כי קורא טביעות האצבע שישולב במסך יכלול גם חיישן למדידת לחץ הדם ודופק הלב, אך על פי הדיווחים ייתכן ולסמסונג יידרש עוד קצת זמן לפתח את זה. סמסונג צפויה להשיק את ה-Galaxy Note 9 באוגוסט הקרוב ועל פי ההדלפות התאריך המשוער הוא התשיעי לאוגוסט, באירוע חגיגי שיערך בעיר ניו יורק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully