וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאב הראש החדש של אפל: האקרים מדגימים כיצד תוך דקות ספורות הם פורצים לאייפון

24.6.2018 / 9:33

מרבית ממשתמשי האייפון עושים שימוש בכמה שכבות הגנה לאבטחה מרבית של הסמארטפון. לכל הפחות זו תהיה סיסמה ולכל היותר, קורא טביעות אצבע או סורק הפנים התלת ממדי באייפון 10. כעת האקרים מדגימים כיצד תוך שניות ספורות הם פורצים לאייפון

סיסמאות הפכו לאמצעי אבטחה סטנדרטי בכל סמארטפון ומרבית ממשתמשי האייפון עושים שימוש באמצעים ביומטרים כמו קורא טביעות אצבע או טכנולוגיית זיהוי הפנים. לכל הפחות, לקוחות האייפון עושים שימוש בסיסמה שתגן על הסמארטפון בת 4 עד 6 ספרות. במידה והמשתמש יקיש את הסיסמה יותר מ-10 פעמים, האייפון ינעל לדקה ובמידה ויכשל אחר כך, זמן הנעילה יעלה עד שניתן יהיה לפתוח את האייפון רק באמצעות המחשב או שלחילופין - כל המידע שעל האייפון ימחק. האמצעים האלו נועדו כדי למנוע מקרה שבו האקרים מבצעים פעולה הנקראת Brute Force, פרצה בכוח השולחת אינספור סיסמאות אל האייפון עד שהסיסמה הנכונה תוזן.

האקרים עשו שימוש באמצעות התקן קלט חיצוני לאייפון, אמצעי המבצע סימולציה למקלדת. האקר המכנה עצמו "Hickey", גילה שניתן להזין את כל הסיסמאות, בשורה ארוכה ללא רווחים ולשלוח אותם אל האייפון. מערכת ההפעלה ככל הנראה תעבד את כל המספרים, עד שהמספר הנכון יוזן. עוד דווח כי המקלדת שמחוברת אל האייפון מקבלת עדיפות על פי הפקודה למחוק נתונים, כך שאחרי פרק זמן קצר, ניתן יהיה לפרוץ לאייפון ולצפות בכל התכנים.

אייפון X. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
האקרים הצליחו לפרוץ למכשיר האייפון של אפל/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

הזנת הקוד בן ארבע הספרות אורכת בדרך כלל בין שלוש לחמש שניות, כלומר בשעה ניתן לבדוק רק 100 שילובים מתוך 9999 שילובים בסך הכל. במקרה הגרוע יותר, במידה ואורך הסיסמה הוא 6 ספרות, זמן הפרצה יהיה ארוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully