וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכורים לפייסבוק? בקרוב תוכלו לדעת כמה שעות אתם שורפים ברשת החברתית

25.6.2018 / 9:48

החברים אומרים לכם שאתם מכורים לפייסבוק אבל אתם מכחישים את זה בתוקף? לא מפסיקים לגלול באפליקציה בפייסבוק ורק רוצים לדעת מה כל החברים עושים? בקרוב פייסבוק תגלה לכם כמה שעות אתם "מבלים" ברשת החברתית וכך תוכלו לדעת, עד כמה אתם מכורים

מארק צוקרברג מעיד בפני ועדה בסנאט במטרה לספק הסברים על פרשת הפרטיות הגדולה ביותר בתולדות פייסבוק, וושינגטון, 10 באפריל 2018. רויטרס
יתן מידע למשתמשים כמה זמן הם מבזבזים מדי יום ברשת החברתית./רויטרס

משתמשים רבים בפייסבוק יעידו על עצמם שהם מכורים לרשת החברתית הגדולה ביותר. בין אם זה ההחלקה האינסופית של האצבע באפליקציה או הכמיהה לדעת מה קורה אצל כל החברים. פייסבוק מבינה שהמשתמשים האלו בבעיה ונראה שבמקביל לפיצ'ר החדש באינסטגרם אותו היא מפתחת שיעזור להגביל את זמן המשתמש, כעת היא מפתחת פיצ'ר זה גם לפייסבוק שיעזור לנהל את כמות הזמן שאתם שוהים באפליקציה. התגלית החדשה מגיעה מאותה מפתחת שגילתה את הפיצ'ר בקוד של אינסטגרם - ג'יין מאנצ'ון וונג, סטודנטית למדעי המחשב באוניברסיטת מסצ'וסטס שבארצות הברית. הפיצ'ר החדש, שיקרא "הזמן שלכם בפייסבוק", התגלה עמוק בתוך הקוד של האפליקציה ויציג בין היתר כמה זמן שהיתם בפייסבוק בממוצע בכל יום ואת זמן השהייה הכולל שלכם באותו השבוע.

פייסבוק אישרה לאתר Engadget שהיא אכן עובדת על הפיצ'ר החדש, ובמקביל הדגישה לאתר Techcrunch כי היא "עובדת תמיד על דרכים חדשות לעזור ולהבטיח שהזמן שאנשים מבזבזים בפייסבוק מנוצל היטב". למרות התגובות, פייסבוק החליטה שטרם תחשוף נתונים על מתי ואיך התכונה תגיע לקהל הרחב.

ההכרזה של פייסבוק מגיעה מספר ימים לאחר ההכרזה של אינסטגרם וכמה שבועות לאחר זו של אפל , שערכה בתחילת חודש יוני את כנס המפתחים השנתי וחשפה כלי חדש שיאפשר לנהל את צריכת הזמן בסמארטפון. כשמדובר בחברות סמארטפונים, קל מאוד להבין את העניין לשמור על המשתמשים שלהם, ואילו בפייסבוק זה נושא מעט מוזר, שכן האינטרס שלה הוא שהאנשים יבזבזו כמה שיותר זמן בתוך האפליקציה. בכל זאת מדובר בפלטפורמה שזקוקה שגולשים ישהו בה יותר זמן וילחצו על כמה שיותר דברים. ולמרות זאת, מתוך דו"ח ששחררה החברה לרבעון האחרון של שנה שעברה - משתמשים שוהים באפליקציה פחות זמן מאשר בשנים קודמות והחברה מרוויחה יותר מאי פעם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully