וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאווה ישראלית: חברת LiveU נבחרה על ידי גופי השידור הגדולים בעולם להעברת שידורים מהמונדיאל

25.6.2018 / 12:11

על המגרש ברוסיה ניתן למצוא לא מעט טכנולוגיות ישראליות וכעת חברה ישראלית נוספת מודיעה שנבחרה להעביר שידורים ישירים מהמונדיאל ב-4K על ידי עשרות גופי שידור מובילים בעולם

חברת LiveU הישראלית עוסקת מזה שנים רבות בפיתוח של יחידות המסוגלות לשדר וידאו מכל מקום בעולם הודות לטכנולוגיות ייחודיות שפיתחה. החברה מספקת את הציוד למאות חברות תקשורת ברחבי העולם וגופי שידור. כעת החברה מודיעה כי נחברה על ידי עשרות גופי שידור מובילים בעולם להעברת שידורים ישירים מהמונדיאל באיכות המקסימלית שבה ניתן לצפות גם בישראל, באיכות 4K. החברה פרסה מאות יחידות בכל 12 הערים המארחות את המונדיאל ברוסיה, עבור הגופים המשדרים ממשחקי גביע העולם בכדורגל.

שמוליק וסרמן, מנכ"ל LiveU.
"LiveU מסייעת בכיסוי אירועי ספורט גדולים בכל מקום בעולם" - שמוליק וסרמן, מנכ"ל LiveU

החברה הציבה צוותים טכנים ייעודיים באתרים, כולם דוברי רוסית ואנגלית ומנהלת את הלוגיסטיקה תוך מתן תמיכה סביב השעון לצוותי השידור מכל העולם. בין גופי השידור המובילים נמנים סוכנות הידיעות רויטרס, Sky News, FOX, AP ו-FIFA. שמוליק ווסרמן, מנכ"ל LiveU מסר : "LiveU מסייעת בכיסוי אירועי ספורט גדולים בכל מקום בעולם. השידורים ממשחקי גביע העולם בכדורגל הם שוברי שיא בהיקף הפריסה וכמות השידורים החיים המועברים מידי יום. העברת השידורים למרבית רשתות הטלוויזיה והמדיה הדיגיטלית המובילות ברחבי העולם גם באצטדיונים מרובי קהל היא עוד הוכחה לכך שהטכנולוגיה שלנו, הן בעולם החדשות והן בעולם הספורט, הפכה לסטנדרט בתעשייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully