וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרטיס אדום: אל תתנו לארבעת הדברים האלה להרוס לכם את המונדיאל

וואלה! NEWS בשיתוף בזק, וואלה! NEWS בשיתוף בזק

5.7.2018 / 8:05

החתונה ששכחתם ממנה, הישיבה התקועה בעבודה או הסטרימינג ששובק דווקא שנייה לפני הפנדל: אל תתנו לבעיות הקטנות של החיים להרוס לכם את האירוע של הקיץ. קחו כמה פתרונות מאיתנו ותיהנו כל הדרך לגמר

ניימאר שחקן נבחרת ברזיל. רויטרס
אתם לא רוצים להפסיד חוויה של פעם בארבע שנים בגלל כמה טעויות, נכון?/רויטרס

לעבוד אחרת

הפרשי השעות משחקים יחסית לטובתנו, וקשה למצוא על מה להתלונן כשהמונדיאל רץ במדינה אירופית לא רחוקה מאוד מכאן. המשחק החשוב של היום מככב בפריים טיים שלנו, וכמעט כל ערב יש כדורגל על המסך, תרופת-נגד מעולה ללוח השידורים המפוהק של הקיץ הישראלי.

אבל מה עם המשחקים המוקדמים? איך אנחנו אמורים להתרכז בעבודה כשניימאר מתחיל לכדרר ב-15:00, וכמה פעילים אנחנו צריכים להיות בישיבה של 18:00, כשברקע יש דו-קרב לטיני מכריע?

הפתרון, כמו בכל מקום עבודה, הוא יצירתיות. יום חופש אחד או שניים שנאגרו בארבע השנים האחרונות במיוחד עבור הטורניר, חופשת "מחלה" שבמקרה מוצאת אתכם מול המסך, או (אם אתם מרגישים הרפתקנים ואמיצים במיוחד) שיחה מלב אל לב עם הבוס. "שומע, יש מונדיאל, אני לא צריך לפרט. דבר איתי בסוף יולי".

סטרימינג איכותי ונתב שתומך בשידורי 4K? התקדמו לאינטרנט טוב יותר עם נתב Be של בזק

משרד אופן ספייס. ShutterStock
איך אנחנו אמורים להתרכז בעבודה כשניימאר וברזיל מחפשים ניצחון?/ShutterStock

נייט דייט

סליחה מראש, אבל מיצינו מזמן את בדיחות הגברים-נשים-מונדיאל. במקום זה, תנו לנו לפתוח דף חדש ולהציע גישה נורמלית יותר לחיים, שמתגברת על המכשול הכי גדול שיש בחודש הזה - בעיית קשב וריכוז: בייביסיטר ששוריינה הרבה זמן מראש, תוך עיון קפדני בלוח המשחקים + בר מושקע שלא מתקמצן על מסכי ענק, קוקטיילים קיציים ואוכל מושקע + רצון כן של שני הצדדים ליהנות = ערב מנצח שלא נופל לקלישאות מגדר. זאת חגיגה גלובלית או לא?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

תן פס

אז תפסתם לכם 90 רגעים של שקט ומשחק פצצה, ישבתם מול המסך וריפרשתם את השידור, אבל מה זה חשוב כשהאינטרנט מקרטע, כשהפיקסולים לא מאפשרים לכם להבדיל בין כריסטיאנו רונאלדו למוחמד סלאח וכשכל כמה שניות המשחק קופא - ולא בגלל בזבוז זמן?

חווית הצפייה היא הדבר הכי חשוב בחודש הקדוש הזה, ואין לכם שום דרך ליהנות באמת מטורניר בלי כמה שחקני נשמה, ובראשם נתב Be. תנו לאחרים להתלונן על שידור תקוע ומלא הפרעות, וחייכו לעצמכם בשקט. הסטרימינג? חלק ואיכותי. הצפייה ב-4K בכל נקודה במשחק מעולם לא הייתה חדה יותר. הוויפי לכל החברים שמגיעים לצפות אתכם ביחד? כבר אין חשש עם be. תזמינו חופשי מלא חבר'ה לקפוץ יחד בתזמון מושלם בגולים הכי חשובים. קחו את זה כטיפ מאיתנו - בעידן שבו אתם צופים ברוב המשחקים מהמחשב, מהטאבלט או מהטלפון, אין סיבה להישאר מאחור עם נתבים שלא תומכים בכל הדיגיטליזציה שמתרחשת לכם בבית.

הנתב שהופך את האינטרנט לטוב יותר, עוצמתי יותר ועם הגנת סייבר מקיפה

שחקן נבחרת צרפת קיליאן אמבפה כובש. רויטרס
כשאמבפה בועט במשחק מכריע זה בדיוק הזמן שאתה לא רוצה שהנתב יקרטע/רויטרס

עונת החתונות

תראו, אנחנו לא באים פה לקבוע סדר עדיפויות, ורומנטיקה זה תמיד כיף, אבל באמת היה הכרחי להרים אירוע דווקא ברבע הגמר של ספרד? קשה היה להציץ שנייה בלוח השנה ולהצליב עם לוח המשחקים?

אז מצאתם את עצמכם בחתונה שאתם קצת שמחים בשביל הכלה וקצת לחוצים בגלל שריקת הפתיחה המתקרבת? העפתם מבט מסביב וזיהיתם לא מעט ראשים תזזיתיים - ולא רק בגלל האלכוהול? המלצה שלנו: קחו באלגנטיות כמה צעדים הצדה, שברו שמאלה מחוץ לחלל המרכזי, ולכו 25 שניות מסביב למבנה. זה תמיד שם - "משרד הנהלה" עם טלוויזיה ענקית, מטבח הכנות שהתארגן על מסך או אפילו עמדת שומר שראה כבר כמה מונדיאלים בחייו. סמכו עלינו, קחו כיסא ואל תשכחו להשתלט על זווית טובה. תוך 4-5 דקות ממילא רבע מהאורחים והאורחות יהיו שם.

וואלה! NEWS בשיתוף בזק, וואלה! NEWS בשיתוף בזק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully