וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האפליקציה החדשה של גוגל תחליף לכם את הסרגל

26.6.2018 / 11:32

לאחר חשיפה דומה של אפל בחודש שעבר, גוגל משחררת אפליקציה משלה הפועלת על מציאות רבודה שמציעה יכולות מדידה באמצעות מצלמת הסמארטפון. האפליקציה זמינה כבר עכשיו להורדה עבור כל מכשיר אנדרואיד בגרסה 7.0 ומעלה

בתחילת החודש השיקה אפל את מערכת ההפעלה iOS 12 והציגה יכולות מציאות רבודה די מרשימים. רק כדי להדגיש אותם, הציגה כיצד ניתן למדוד אובייקטים באמצעות המצלמה של הסמארטפון. היכולות המתקדמות שאפל הציגה בתחום המציאות הרבודה, קיימים כבר זמן רב אצל גוגל המתחרה. בגוגל עבדו על פרוייקט "טנגו" בשנים האחרונות, עד שהחליטו לבטלו. הפרויקט עסק בשילוב של מציאות רבודה במכשירי האנדרואיד, כמו לדוגמה למדוד בגדים באמצעות הסמארטפון.

עד לאחרונה האפליקציה של המדידה הייתה זמינה רק עבור המכשירים שנבחרו לפרויקט טנגו והפיקסל של גוגל. כעת בזכות הפלטפורמה החדשה של החברה, ה-ARCore, האפליקציה זמינה לכל מכשיר המריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסה 7.0 ומעלה. כך גם מכשירים של LG, סמסונג וואווי יוכלו ליהנות מהיכולת של מדידת עצמים באמצעות המצלמה.

אפליקציית המדידה של גוגל. צילום מסך
אפליקציית המדידה של גוגל - משתמשת במצלמת הסמארטפון/צילום מסך

המדידה מתבצעת באמצעות חיישן המצלמה האחורי, שמצליח באמצעות אלגוריתם ועיבוד תמונה מתקדם, למדוד את שטח והיקף האובייקטים. כדי להשתמש בתוכנה, תחילה יש להוריד את אפליקציית ה-ARCore עצמה, ורק לאחר מכן את אפליקציית Google Measure. השימושיות של הפלטפורמה לא גדולה, אך גוגל עושה זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully