וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים לממשק: הסטרימר הפופולרי בישראל Mi Box זוכה לעדכון גרסה

26.6.2018 / 15:43

לראשונה מאז שהושק: הסטרימר הפופולרי בישראל השיאומי Mi Box זוכה לעדכון תוכנה למערכת ההפעלה אנדרואיד האחרונה. העדכון מביא עמו שיפורים בביצועים ובממשק שעבר מתיחת פנים. העדכון זמין להורדה כבר עכשיו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לראשונה מאז שהושק, ה-Mi Box של שיאומי זוכה לעדכון תוכנה"./מערכת וואלה!, צילום מסך

שיאומי ידועה בחברה כזאת שלא משחררת לעיתים תכופות עדכוני תוכנה לסמארטפונים ובעיקר לסטרימרים. להפתעתנו, אמש החלו משתמשים לדווח על עדכון תוכנה למערכת ההפעלה החדשה אנדרואיד 8.0 אוריאו, העדכנית. הסטרימר Mi Box הפופולרי ביותר בישראל שנמכר בין היתר על ידי סלקום ובשוק הפתוח בכמה מאות שקלים, זכה לעדכון גרסה שבין היתר, כולל גם מתיחת פנים לממשק. הסטרימר הוצג לפני שנה והציע סטרימר במחיר אטרקטיבי המציע יכולות מתקדמות ובמחיר יחסית זול.

העדכון זמין להורדה כבר עכשיו, אף על פי ששיאומי טרם שחררה הודעה רשמית בנוגע לעדכון. על פי הדיווחים ברשת, העדכון הופץ במהלך היממה האחרונה ומשתמשים בישראל החלו לדווח שגם הם החלו לקבל את עדכון התוכנה. משתמשים שהספיקו לעדכן דיווחו על כך שהממשק השתנה מקצה לקצה וישנו דגש יותר על התוכן מאשר על האפליקציות המתוקנות. הממשק החדש ידרוש זמן הסתגלות, שכן תצטרכו ללמוד מחדש את הדרך לנווט בתוך הממשק.

משתמשים רבים בעולם ביקרו את שיאומי על כך שלא נוהגת לעדכן את תוכנת הסמארטפונים והסטרימרים. הסטרימר הפופולרי הושק עם גרסת אנדרואיד 6.0 בלבד ומיום ההשקה לא זכה לעדכון תוכנה עד אמש. ברשת ניתן היה למצוא גרסאות לא רשמיות של מפתחים שמאסו בחוסר עדכוני התוכנה, אך כעת מדובר בעדכון תוכנה רשמי של חברת שיאומי. כדי לעדכן את הסטרימר, היכנסו להגדרות, בחרו את אודות ולחצו על עדכוני תוכנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully