וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אלה 1,000 השקלים הכי קלים שהרווחתי בחיים שלי": התופעה ששוברת את הרשת

26.6.2018 / 16:00

התופעה שמשגעת את המדינה: לעשות כסף קל רק מהידע הכללי שלכם וכל זה רק ב-10 דקות בלבד. עשרות אלפים כבר התקינו את האפליקציה ומשחקים מדי יום. איפה שאתם נמצאים, רק עם הסמארטפון ביד, 6000 שקלים, פרסים במזומן בכל יום. עדויות הזוכים

יח"צ - חד פעמי

"לעשות כסף, קל מהיר, מבלי להתאמץ יותר מדי תוך עשר דקות", אמר דוד שזכה כבר בשעשועון. "זה נחמד ככה ב-5 דקות להרוויח אלף שקלים. הספקנו כבר לבזבז את הכסף", הוסיפה אלה. קוויקס, משחק טריוויה חדש שפותח על ידי על ידי "וואלה" ו- "רשת 13 " הינו שעשועון הסלולרי הראשון בישראל המשוחק בשידור חי ובו הגולשים יכולים לזכות בכסף מידי - בכל יום. הזוכים, יקבלו את הכסף באמצעות אפליקציית ביט.

"עצם זה שאתה רואה את זה במידי ואומר לעצמך 'זהו זה כבר אצלי בחשבון'. אני לוקח שניה פאוזה מהכל, מהלקוחות שצועקים, מהחיים", הוסיף יששכר שזכה בשעשועון. "קוויקס" משודר בשידור חי, פעמים ביום, בשעות 15:00 ו- 18:00 בימים א-ה מהאולפן השקוף של וואלה! NEWS. השחקנית והקומיקאית מירב פלדמן והשחקנים גל אמיתי וגל סרי מנחים מדי יום את קוויקס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

"קוויקס" בנוי על 10 שאלות בזמן מוגבל, בדרגות קושי עולות, כאשר בכל שאלה הגולש צובר נקודות. בכל משחק ינצחו 111 הגולשים המובילים בניקוד ויזכו בפרסים כספיים, כאשר המקום הראשון יזכה ב- 1,000 שקלים בכל סיבוב של המשחק.

האפליקציה זמינה להורדה חינם בחנויות אפל ואנדרואיד וההשתתפות הינה ללא עלות.

להורדה למכשירי אנדרואיד לחצו כאן.
להורדת למכשירי אפל לחצו כאן.

אפליקציית ביט זמינה להורדה חינם באופן מידי בחנויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully