וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיתוח חדש של BUYME יאפשר איסוף כסף ורכישת מתנות בלחיצת כפתור

26.6.2018 / 16:44

חברת BuyMe עוסקת בשנים האחרונות בפיתוח של פלטפורמה המאפשרת רכישת מתנות בלחיצת כפתור ומבלי לצאת מהבית כעת החברה משיקה "ארנק דיגיטלי" המאפשר איסוף כסף ורכישת מתנות בלחיצת כפתור

חברת BuyMe עוסקת בשנים האחרונות בפיתוח של פלטפורמה המאפשרת רכישת מתנות בלחיצת כפתור ומבלי לצאת מהבית. כעת החברה מכריזה על פיצ'ר חדש שיאפשר ארנק מתנות משותף שמיועד בין היתר גם להורים שיוכלו לרכוש מתנות משותפות בקלות. השירות החדש שמוטמע בימים אלה בפלטפורמת המתנות של BUYME מאפשר לפתוח קבוצה, ולרכז בה כספים לצורך רכישת מתנה.

נגה גולדבך, מנהלת שיווק BUYME:" מבדיקות שערכנו עולה כי רבים מהאנשים אשר רוכשים מתנות עושים זאת במשותף עם חבריהם, אבל נאלצים להתמודד עם הקושי הלוגיסטי הכרוך באיסוף כספים ובאיתור המתנה הנכונה. מהיום יש פתרון והוא פשוט, קל ונוח. ללא תלות בסוג הבנק, ללא עמלות, נוצר ארנק דיגיטלי מובנה שכל כולו מתנות. אין צורך לאסוף את הכסף ולדלג בין אפליקציות, אשראי ומזומן".

עוד מסרו ב-BuyMe שזמן השקת הפלטפורמה אינו מקרי. השירות מיועד לאלוש רוצים לקנות מתנה משותפת לחבר לעבודה, למורה מבית הספר או לחברה שילדה אבל מבזבזים שעות על איסוף כסף ואיתור מתנה מתאימה. עד כה ניתן היה למצוא שירותים פיננסים שעוזרים באיסוף הכסף, אך השירות של BuyMe הינו הראשון שמציע גם איסוף כסף נוח וגם בחירת מתנה מתוך רשימה ארוכה ומגוונת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully