וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת LG משיקה את מסכי הטלוויזיות החדשים לשנת 2018

27.6.2018 / 15:25

חברת LG הציגה בתחילת השנה את מסכי הטלוויזיה החדשים לשנת 2018. כעת המסכים זמינים למכירה בעולם וגם בישראל במחיר התחלתי של 2,690 שקלים. המסכים שהושקו בישראל הגיעו עם יכולות בינה מלאכותית מתקדמת שתשפר את איכות התמונה וביצועים משופרים

יח"צ - חד פעמי

יומיים אחרי השקת המסכים של חברת סמסונג, חברת LG השיקה אמש ביחד עם היבאונית ח.י אלקטרוניקה את המסכים החדשים לשנת 2018. הדגמים החדשים כוללים בין היתר מעבד תמונה משופר, לטובת איכות צפייה חלקה יותר, איכות רמקולים פנימיים טוב יותר, תמיכה בתקן HDR10 בכל הטלוויזיות, המאפשר טווח צבעים דינמי רחב וממשק WebOS מעודכן. גיא בן יהודה, סמנכ"ל שיווק LG ישראל מסר: "LG משיקה גם השנה סדרות טלוויזיה חדשות עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר שנועדה להעצים עוד ועוד את חווית הצפייה של הצרכן. גם השנה אנו דואגים להשיק בישראל מגוון רחב של מסכים מתקדמים במגוון מחירים על מנת לענות על צרכי קהל היעד בישראל".

המסכים החדשים של LG SK95. יח"צ,
"הסדרה הבסיסית תמכר במחיר התחלתי של 2,690 שקלים"./יח"צ

הסדרה הבסיסית UHD תביא עמה רזולוציה של 4K ותמיכה בתקן ה-HDR10, המציע טווח צבעים דינמי רחב. המסכים בסדרה יגיעו עם הממשק החכם webOS 4.0 המאפשר גישה לדפדפן, אפליקציות ולמערכת הבינה המלאכותית AI ThinQ המשפרת את איכות הצפייה. סדרת המסכים תגיע לחנויות במחיר התחלתי של 2,690 שקלים למסך בגודל 43 אינץ'.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

סדרת הביניים הינה Super UHD NanoCell וסופגת את הפרעות האור ומחזירה את הצבע הטהור והמלא ביותר, בתקן HDR Dolby Vision הנמצא גם במסכי ה-OLED היקרים יותר של החברה. הטכנולוגיה לדברי LG, משפרת את הצבע, הניגודיות והבהירות על בסיס כל סצנה וסצנה. עוד ציינה כי מדובר בפורמט המועדף על ידי יוצרי הסרטים וספקי התוכן. בנוסף, לסדרת המסכים מצטרף מעבד מסוג a7 המפחית את רעשי התמונה, מעצים את הפרטים והניגודיות ומגדיל את טווח הצבעים. החידוש המשמעותי בסדרה הוא מערך התאורה האחורי המאפשר שליטה מקסימלית בתאורה וקבלת רמות צבע שחור גבוהות במיוחד. המסך ההתחלתי בסדרת הביניים יעלה 5,990 שקלים למסך בגודל 55 אינץ'.

טלוויזית הפרמיום של LG E8. יח"צ,
16,990 שקלים והוא שלכם: מסך הטלוויזיה המוביל של LG./יח"צ

סדרת היוקרה כוללת פאנל מסוג OLED המאופיינת בטכנולוגיות מתקדמות כמו מעבד תמונה מסוג a9 המספק תמונות ריאליסטיות עם צבעים עשירים, חדות ועומק על ידי הגדלת טווח הצבעים והניגודיות, רזולוציית 4K ו-HDR 10 Pro המנתח כל תמונה בנפרד ומשפר את איכות הצבעים בצורה משמעותית. המסכים מסוג OLED נחשבים למסכים הטובים ביותר שיש ומספקים צבע שחור אמיתי, מכיוון שהם יכולים לשלוט על כל פיקסל במסך בנפרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully