וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח חדש: סמסונג חשפה פטנט שעשוי להשאיר את אפל מאחור

28.6.2018 / 10:12

ענקיות הסמארטפונים מתחרות על הסמארטפון הראשון שיגיע עם מסך נטול שוליים לחלוטין. עד כה אפל הציגה פתרונות יצירתיים כדי להתגבר על המכשולים הטכניים. על פי פטנט שנחשף, סמסונג עשויה להיות הראשונה שתציג סמארטפון נטול שוליים לחלוטין

בשנתיים האחרונות יצרניות הסמארטפונים הוותיקות מתחרות במי תהיה החברה הראשונה שתציג מסך נטול שוליים אמיתי. בשנה שעברה הציגה אפל את האייפון 10, המכשיר שהיה אחראי לטרנד הגדול ביותר שאותו התחילה שיאומי עם ה-Mi Mix, סמארטפון נטול שוליים כמעט לחלוטין. אפל לעומת זאת, הייתה אחראית לאחד מהטרנדים המציקים ביותר, לפחות עבור חלק ניכר מהמשתמשים ואנחנו כמובן מדברים על המגרעת המוכרת. עם זאת, נראה שדווקא חברה אחת שסירבה לעקוב אחר כל השאר, עשויה להגיע ליעד הסופי שאחריו, יהיה מעניין לראות על מה חברות הסמארטפונים יתחרו - הסמארטפון נטול השוליים האמיתי הראשון, צפוי להיות של סמסונג.

פטנט של סמסונג למסך נטול מסגרת. צילום מסך, צילום מסך
הפטנט של סמסונג למסך נטול מסגרת/צילום מסך, צילום מסך

החברה הגישה פטנט למכשיר קונספט חדש, ממנו נראה כי יכלול מסך רחב, נטול מסגרת כמעט לחלוטין, ואפילו מסך משני בחלקו האחורי. עוד המכשיר צפוי להיות הראשון מבית סמסונג לזנוח את מחבר האוזניות. הפטנט הוגש עוד בספטמבר בשנה שעברה, אך פורסם רק השבוע. הפטנט מראה כיצד סמסונג פועלת לשינוי ומעדיפה לעקוב אחר צעדיה של אפל, ולהתרכז שוב בחומרה הפיזית במכשירים שלה, ופחות בפיצ'רים חבויים ובחיבורים אלחוטיים.

נוסף על איבוד מחבר האוזניות, מכשיר הקונספט אינו כולל כפתורים פיזיים כלל, ועקב המחסור בחיישן טביעת אצבע הנראה לעין, נראה כי סמסונג תבחר להטמיע אותו מתחת למסך. זו אינה הפעם הראשונה שאנו שומעים על מכשיר קונספט חדש מבית סמסונג, ורק בשבוע שעבר דיווחנו על מכשיר בשם Galaxy X שיעלה כ-1,800 דולרים ויהיה הראשון לכלול מסך מתקפל. בכנס שערכה, סמסונג אישרה כי היא עובדת על מכשיר בעל מסך מתקפל, ולכן לא יפתיע לחשוב שאולי בקרוב נקבל אישור על מכשיר אחר, כזה עם מסך נטול מסגרת לחלוטין.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
סמסונג תציג בקרוב מכשיר עם מסך מתקפל. צילום מסך, צילום מסך
סמסונג עלולה להציג בקרוב סמארפטון בעל מסך מתקפל/צילום מסך, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully