וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינסטגרם משתדרגת: מהיום תוכלו לבצע שיחות וידאו קבוצתיות

28.6.2018 / 12:40

הרשת החברתית השניה בגדולה בעולם, צומחת ותאפשר החל מהיום ביצוע שיחות וידאו קבוצתיות. אנחנו ניסינו כבר את הפיצ'ר החדש שעובד בצורה מצוינת. היכולת החדשה תאפשר לכם לבצע שיחות וידאו קבוצתיות של עד 4 אנשים ישירות מהאפליקציה

אחרי ששמה לעצמה מטרה להביס את סנאפצ'אט ועשתה זאת בהצלחה, אינסטגרם שמה לעצמה מטרה נוספת, את אפליקציית "האוס פארטי". העדכון שזמין כבר עכשיו לאינסטגרם, מאפשר לנהל שיחות וידאו קבוצתיות. על הפיצ'ר שמענו לראשונה עוד באירוע המפתחים של פייסבוק, בו הבטיחה החברה בין היתר, לשלב שיחות וידאו באפליקציית שיתוף התמונות שלה. העדכון החדש מאפשר למשתמשים לקיים שיחות וידאו עם עוד שלושה אנשים נוספים, עוד יוכלו למזער כך שיוכלו להמשיך ולהשתמש באפליקציה בזמן ניהול שיחת הווידאו. הפיצ'ר החדש מאפשר למשתמשים לנהל שיחות וידאו קבוצתיות רק כשהמשתתפים עוקבים אחד אחרי השני. עוד ניתן יהיה לנהל צ'אט במהלך שיחות הוידאו שאותו ניתן יהיה להשתיק על ידי כפתור יעודי.

אינסטגרם שיחות וידאו. אינסטגרם,
מהיום תוכלו לבצע שיחות וידאו קבוצתיות באינסטגרם/אינסטגרם

כדי לבצע שיחות וידאו קבוצתיות, תחילה תצטרכו לעדכן את אינסטגרם לגרסה האחרונה של האפליקציה. אחר כך, היכנסו למסך ההודעות, לחצו על הצ'אט עם הבן אדם שעמו תרצו לבצע את שיחות הוידאו, ואז לחצו על כפתור המצלמה הנמצא בחלקו העליון של המסך. אחרי שביצעתם את החיבור הראשון, תוכלו להוסיף אנשים נוספים לשיחה. עוד ניתן לבצע שיחות וידאו קבוצתיות בתוך צ'אטים קבוצתיים שבהם אתם משתמשים כבר היום. אך אם יש יותר מ-4 אנשים בקבוצה, רק ה-4 הראשונים שיענו לשיחה, יוכלו להצטרף. מבדיקה קצרה שערכנו, שיחות הווידאו עובדות בצורה מצוינת וחלקה ואנחנו מקווים שאולי בעתיד נוכל להוסיף קצת יותר מ-4 אנשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully