וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנסיך וויליאם, צביקה הדר ומירי רגב: כל מה שקרה השבוע ברשת

29.6.2018 / 7:31

שבוע יחסית רגוע עבר על הרשת: במהלך השבוע החולף ביקר הנסיך וויליאם בישראל ומדובר בביקור הראשון של משפחת המלוכה הבריטית מזה 70 שנים. עוד צביקה הדר הצליח לעכב משחק מונדיאל שלם וברשת צחקו על מירי רגב. כל מה שקרה השבוע ברשת

שבוע יחסית רגוע חלף ובמהלכו ביקר אותנו לראשונה, נציג ממשפחת המלוכה הבריטית מזה 70 שנה. הנסיך וויליאם הגיע לביקור בן חמישה ימים שבמהלכו הספיק לקבל סיור מנטע ברזילי ברחבי רוטשילד, סיור מרון חולדאי בחוף הים שבתל אביב, לפגוש סטארט-אפיסטים ישראלים ולפגוש כמובן את ראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא המדינה ראובן ריבלין וסלבס מקומיים. בזמן הביקור, הספיקה סוכנות הידיעות רויטרס לטעות כשהעלתה ציוץ שבו דיווחה על כך שהנסיך נפגש עם יו"ר הרשות הפלסטינאית וצירפה תמונה של נטע ברזילי והנסיך מהביקור ברוטשילד. כמו כן, גם חשבון הטוויטר הרשמי של משפחת המלוכה צייץ תמונה של נטע והנסיך והוסיפו את הכיתוב "כפרה עליכם".

עוד הגיע צביקה הדר למשחק המונדיאל שהתקיים בסוצ'י. בזמן המשחק של ברזיל נגד סרביה, תפס הדר את הכדור שבעט קאסמירו הברזילאי. הדר עיכב את המשחק במשך כמה דקות שבמהלכן סירב להחזיר את הכדור ועד שלא החזיר אותו, לא ניתן היה להמשיך לקיים את המשחק. עוד הרשת צחקה על מירי רגב, בזמן שגרמניה הפסידה ועל כך שארגנטינה מנגד, עלתה שלב נוסף במונדיאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully