וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודות לפרצת דרך של בואינג: המשלוחים באמצעות רחפנים קרובים מתמיד

29.6.2018 / 7:01

הודות להשקעה של בואינג בחברה המתמחה בכלי טיס בלתי מיואשים המבצעת משלוחים בסביבה עירונית צפויה, נראה שהמשלוחים באמצעות הרחפנים קרובים מתמיד. כעת החברה חושפת קונספט חדש שעשוי להוביל למהפכה בתחום

יח"צ - חד פעמי

יצרנית המטוסים הגדולה בעולם, בואינג, הציגה השבוע קונספט חדש בו הראתה כיצד רחפנים יוכלו לבצע משלוחים לסביבה עירונית עם צפיפות אוכלוסין גבוהה. בואינג השקיעה לאחרונה בחברת "Matternet", המפתחת כלי טיס בלתי מאוישים לצורכי משלוחים בסביבה עירונית צפופה. השילוב של שתי החברות עשוי להוביל למהפכה בתחום שיאפשר את המשך הפיתוח המתקדם של טכנולוגיית ההובלה האווירית באמצעות רחפנים.

הרחפנים של בואינג. יח"צ,
"כל הטיסות שנערכו מאז עברו בהצלחה, תוך שמירה על כללי הבטיחות, המאפיינים את האזורים האלה"./יח"צ

חברת Matternet הייתה הראשונה בעולם לקבל אישור להפעלת רחפנים מסוג זה מעל אזור עירוני ומאוכלס בשנה שעברה. כל הטיסות שנערכו מאז עברו בהצלחה, תוך שמירה על כללי הבטיחות, המאפיינים את האזורים האלה. עוד חתמה החברה על הסכם שיתוף פעולה עם רשות הדואר השווייצרית לצורך שירות משלוחים אווירי של ציוד רפואי לבתי חולים בשוויץ. "הטכנולוגיה של Matternet ורקורד ההצלחות המוכחות של החברה, הופכות פיתוח מורכב של מערכות טייס אוטונומיות, גלובליות ובטיחותיות במיוחד, למציאות ברת השגה", אמר בריאן שטלר, מנהל זרוע ההשקעות HorizonX של בואינג.

קונספט דומה להובלת הזמנות תוך כחצי שעה אל אנשים באמצעות רחפנים, הוצג על ידי חברת אמזון לפני מספר שנים. זרוע ההשקעות HorizonX של בואינג הובילה את סבב הגיוסים של Matternet, במסגרתה, גייסה החברה יותר מ-16 מיליון דולר. בסבב הגיוסים השתתפו גם רשות הדואר השוויצרי וקרן ההשקעות של חברת Sony. "בואינג הינה המובילה העולמית בתחום הבטיחות בטיסות מסחריות, וככל שנרחיב את פעילותנו בארה"ב וברחבי העולם, נעבוד יחד עם בואינג כדי להפוך את הדור הבא של רשתות השילוח האווירי למציאות יומיומית", אמר אנדראה רופטופולוס, מייסד ומנכ"ל Matternet.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully