וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

את זה עוד לא ראינו: סגווי משיקה את הרולר סקייט הממונע הראשון בעולם

29.6.2018 / 7:19

אחרי שהמציאה את קטגוריית ה-"רכינוע", סגווי רוצה לעשות זאת שוב והפעם לחדש את קטגוריית הרולר סקייט הממונע הראשון. החברה כרגע שולטת בתחום הרכינועים והקורקינטים. כעת החברה הציגה לראשונה את הרולר סקייט הממונע הראשון בעולם. כל הפרטים על הרולר סקייט החדש

סגווי שינתה את דרך ההתניידות ממקום למקום כאשר הציגה את הסגווי המקורי הראשון, וכעת עושה זאת שוב על ידי החזרת קונספט שכבר נשכח מעט - רולר סקייט. ה-e-Skates הינה קטגוריה חדשה לחלוטין של כלים להתניידות חשמלית והיא מצטרפת אל המגוון הרחב של מוצרי Segway המוצע לקהל הרוכבים בעולם ובישראל. רק לפני כשבועיים בדקנו את הקורקינט של החברה ומצאנו שהוא אחד מהקורקינטים הטובים ביותר שניתן למצוא בישראל. החברה מנסה בין היתר, לעמוד גם אל מול המתחרות שצוברות תאוצה בחודשים האחרונים כמו שיאומי, ששחררה גם היא קורקינט חשמלי משלה.

הדגם הראשון בקטגוריה החדשה הינו ה-Segway Drift W1. מצויד בטכנולוגית הייצוב העצמי של החברה, ה-Drift W1 הולך לשנות את עולם הגלגליות ולשדרג אותו כדי שיהיה באותו קו עם שאר מוצרי החברת במאה ה-21. הגלגיליות מגיעות בצבע שחור או לבן, ויהיו על פי דברי החברה, קלות משקל ונוחות לנשיאה. הצמיגים מיוצרים מחומרים איכותיים מונעי החלקה ועוצבו במיוחד כך שישפרו את יציבות הרוכבים וישמרו במקביל על נוחות הנסיעה. הכלי החדש, עוצב ותוכנן על פי הפילוסופיה של Segway ששמה את נושא הבטיחות בקדמה, ובעל תווי תקן בינלאומיים לדוגמת ה-CE של הנציבות האירופאית. אנו צפויים לראות אותו בהכרזה הרשמית שתתקיים במסיבת עיתונאים של החברה בתערוכת IFA, שתתקיים בסוף חודש אוגוסט הקרוב בברלין.

סגווי רולר סקייט. סגווי,
ה-Drift W1 של חברת סגווי - מציג מחדש את הרולר סקייט/סגווי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully