וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המצלמה הטובה בעולם? LG עשויה להשיק סמארטפון עם חמש מצלמות

28.6.2018 / 16:47

המרוץ אחר המצלמה הטובה ביותר בסמארטפון, מתקיים מזה כמה שנים שבמהלך השנים האחרונות, נראה שסמסונג מובילה על כולן. כעת דיווח חדש מצביע על מתחרה לא צפויה: חברת LG שעשויה להשיק סמארטפון עם חמישה חיישני צילום. שניים קדמיים ושלושה אחוריים

על פי השמועות, הסמאראטפון מסדרת ה-V של LG, המתחרה בעיקר בסדרת הסמארטפונים ה-Note, עשוי להציב רף חדש בכל הקשור ליכולות הצילום בסמארטפון. ה-V40 צפוי להיות מושק לקראת סוף השנה הנוכחית ואם הדיווחים נכונים, המכשיר יכלול שתי מצלמות קדמיות ושלוש מצלמות אחוריות. בסך הכל, מדובר במערך צילום של חמישה חיישנים בסמארטפון אחד. אם השמועות נכונות, ה-V40 יהיה הסמארטפון הראשון שישלב חמישה חיישנים צילום. כיום השיא עומד על ארבעה חיישני צילום, ב-P20 Pro של וואווי.

עוד עולה מהדיווחים כי חיישן אחד מבין שלושת החיישנים בגב הסמארטפון, יציע מצלמה סטנדרטית בעוד שהשניים האחרים יציעו עדשה רחבה ועדשה נוספת תהיה "עדשה רחבה במיוחד", בדומה למצלמה הקיימת בוואווי P20 פרו. ייתכן ומערך הצילום המשוכלל יעניק בין היתר, מלבד האיכויות הגבוהות, גם זום אופטי גבוה במיוחד של פי שלושה או יותר. גם מערך הצילום הקדמי כאמור, יכלול שדרוג. העדשה העיקרית תהיה סטנדרטית בעוד שהשניה תהיה עדשה רחבה, תכונה שהייתה זמינה לראשונה ב-V10 ואחר כך נעלמה מהסמארטפונים האחרים של החברה. עוד LG ככל הנראה תעשה שימוש במערך הצילום הקדמי לטובת אבטחה משופרת.

מצלמה של ה-G7 מכשיר הדגל של LG. אלי חבוש, מערכת וואלה! NEWS
"ה-G7 הציג מערך צילום מרשים ועל פי השמועות, ה-V40 יציג מערך צילום משופר עוד יותר"./מערכת וואלה! NEWS, אלי חבוש

ה-V40 צפוי להגיע בתצורה ובעיצוב יחסית זהים לשל מכשיר הדגל, ה-G7 שהחברה השיקה בחודש האחרון בישראל. עוד צפוי להגיע עם מסך בגודל 6 אינץ', לצד המגרעת המפורסמת, מעבד סנאפדרגון 845, זיכרון ראם בנפח 6 גיגה וסוללה בנפח 3,300 מיליאמפר-שעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully