וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוחות מפוברקים? לא אצלכם; כך תגנו על עצמכם ברכב

1.7.2018 / 14:16

בשבוע שעבר פרסם וואלה! רכב על מקרים נוספים שהגיעו למערכת ובהם נטען כי שוטרת שנטען שחילקה דוחות לנהגים על כך שהחזיקו את הסמארטפון, בעוד שאותם נהגים לא ביצעו את העבירה. באמצעות כמה אביזרים טכנולוגים, תוכלו להימנע מדוחות מיותרים

תיעוד מתן דו"ח/עיריית אשדוד

לפני ארבעה חודשים פרסם וואלה! רכב כתבה על מקרה חמור שבו שוטרת שפעלה באזור אשדוד עשתה שימוש פסול בכוח שהחוק הקנה לה וכתבה דו"ח לנהג על שימוש בטלפון נייד בנהיגה, למרות שלא יכולה הייתה להבחין בכך. בית המשפט זיכה אותו ולא היה מדובר באירוע נקודתי, אלא מדובר במקרים שחזרו שוב ושוב, על פי מקרים שהגיעו לעו"ד ערן דמרי, מומחה לדיני תעבורה, שייצג את הנהג ואליו הגיעו פניות של נהגים נוספים שטענו כי אותה שוטרת נתנה להם דו"ח במקרה זהה. הנה שלוש מצלמות לרכב שיצילו אתכם במקרה שבו השוטר טוען שהייתם בסמארטפון או ביצעתם עבירת תנועה ואילו אתם משוכנעים שלא עשיתם שום דבר שעובר על חוקי התנועה. שימו לב שבמידה ובחרתם מצלמה אחרת, יש לה שני חיישנים שמצלם את פנים הרכב ואת מה שקורה מחוץ לרכב.

מצלמת Novogo NV22

למצלמה מסך LCD בגודל שלושה אינץ'. היא כוללת שני חיישנים המצלמים ברזולוציית Full HD, גם את פנים הרכב וגם את מה שקורה מחוץ לרכב עם חיישן בזווית רחבה של 140 מעלות. המצלמה תומכת בצילום לילה ומאפשרת גם צילום בלופ ,פונקציית זיהוי תנועה וצילום סטילס. עוד למצלמה מסך LCD בגודל 3 אינץ' ותפריט בעברית. היא תעלה לכם 438 שקלים ביבוא רשמי של בנדא מגנטיק.

עוד באותו נושא

העיקר למלא דו"ח: השוטרת שיקרה כדי לקנוס נהג על שימוש בטלפון נייד, שלא היה ולא נברא

לכתבה המלאה
מצלמה לרכב nvgo. צילום מסך, צילום מסך
"היא תעלה לכם 438 שקלים ביבוא רשמי של בנדא מגנטיק"./צילום מסך, צילום מסך

מצלמת ProVision PR-2000CDV

המצלמה כוללת מסך בגודל 2.7 אינץ' לצפייה בסרטונים שהוקלטו או צפייה בהקלטה בזמן אמת. המצלמה כוללת שני חיישנים, אחורי וקדמי. הקדמי שמצלם את פני הכביש, מצלם ברזולוציית Full HD בעוד שהמצלמה הפנימית שמצלמת את מה שקורה ברכב, מצלמת ברזולוציית HD בלבד. המצלמה תומכת בשפות עברית ואנגלית ותעלה כ-439 שקלים.

מצלמת רכב provision. צילום מסך, צילום מסך
"המצלמה תומכת בשפות עברית ואנגלית ותעלה כ-439 שקלים"./צילום מסך, צילום מסך

מצלמת 990 Discovery

חברת Discovery נחשבת למוכרת מאוד בקטגוריה. מדובר במצלמות פרמיום שנחשבות לאיכותיות במיוחד, אך גם המחיר בהתאם. המצלמה כוללת מסך בגודל 3.0 אינץ' ובשונה מהמצלמות הקודמות ברשימה, היא מציעה שבב GPS שבאמצעותו, ניתן לראות את נתיב הנסיעה על גבי המפות של גוגל. עוד היא כוללת חיישן קדמי שמצלם את פני הכביש עם זווית רחבה של 170 מעלות ברזולוציית Full HD וחיישן המצלם אתך פנים הרכב ברזולוציית HD. היא תעלה לכם 625 שקלים.

דיסקברי 690. צילום מסך, צילום מסך
"חיישן קדמי שמצלם את פני הכביש עם זווית רחבה של 170 מעלות ברזולוציית Full HD וחיישן המצלם אתך פנים הרכב ברזולוציית HD"./צילום מסך, צילום מסך

אתם גם יכולים להיות בצד השני ובאמצעות הסמארטפון שלכם שנמצא על הדשבורד, לדווח ולצלם עבירות קשות ומסוכנות, בין היתר של אלימות בכביש. עמותת נתיב בטוח אומצה על ידי הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים והשיקה לפני שנתיים את מיזם "שומר הדרך - שינוי חברתי בכבישים", בשיתוף עם אגף התנועה במשטרת ישראל ועם העמותה. באמצעותה הסמארטפון שלכם יצלם את הכביש ואחר כך תוכלו לסמן את עבירת התנועה. כל מה שצריך זה לחפש את האפליקציה "שומרי הדרך" או באנגלית Road Guardians". הדיווח יועבר לעמותה שתסנן ותעביר אותו במידה והוא רלוונטי אל המשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully