וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכנות, הדפסה בתלת ממד ומופעי סטנדאפ: הקייטנות של ילדי עובדי ההיי-טק

2.7.2018 / 8:11

זה לא סוד שבעולם ההיי-טק המשכורות גבוהות והתנאים מפנקים. נראה שגם דור ההמשך הצעיר של עובדי ההיי-טק נהנה מההטבות הנלוות. אם חשבתם שהקייטנה של הילד שלכם מפנקת, חכו שתראו את הקייטנות שיש בחברות ההיי-טק

משכורות גבוהות ותנאים מפנקים, זה רק חלק קטן ממה שעולם ההיי-טק מציע לעובדים. רק לפני מספר שבועות פרסמו כיצד משרדי ההיי - טק מפנקים את העובדים על ידי הקרנות של משחקי המונדיאל עם בירות ופיצות. זה רק על קצה הקרחון, גם בעולם הקייטנות, בהיי - טק מפנקים. אם חשבתם שהקייטנה של הילדים שלכם מפנקת או שחשבתם שאתם הייתם בקייטנה הכי טובה, חכו שתשמעו על הקייטנות של ילדי ההיי-טק שישאירו אתכם עם פה פעור. הילדים יכולים ליהנות מקורסים של תכנות, צילום ובישול. בין היתר, תוכלו גם למצוא אטרקציות שיש בכל קייטנה אחרת כמו: הקרנות סרטים, טיולים הכוללים לינה וגם ימי בריכה יופיעו בלוח הזמנים העמוס של בני הנוער היוצאים לקייטנות.

חברת מארוול , יצרנית של מוצרי אחסון, תקשורת ומוליכים למחצה למוצרי צריכה. עוסקת בתעשיית השבבים בתחומי תקשורת, אחסון ומחשוב, ובתחום פיתוח מעבדים מרובי ליבות, הכוללים מנועי חומרה ותוכנה, תקיים קייטנות לילדי עובדי החברה וכוללת: ימי טיול, ימי בריכה ופעילויות לילה ושינה משותפת. הקייטנה מיודעת לילדים בגילאים 4 עד 10 ולבני נוער עד גיל 15, שייקחו חלק בסדנאות המתאימות לטווח הגילאים שלהם. בין הפעילויות שהחברה מציעה ניתן למצוא אפילו סדנא להדפסה בתלת ממד. עוד החברה תקרין לילדים סרט מדי ערב. הקייטנות מתקיימות במקביל בשני כפרי נוער הקרובים למרכזי הפיתוח של מארוול ביוקנעם ופתח תקווה.

קייטנה במארוול. מארוול, מערכת וואלה! NEWS
"בין הפעילויות שהחברה מציעה ניתן למצוא אפילו סדנא להדפסה בתלת ממד"./מערכת וואלה! NEWS, מארוול

בחברת מלאנוקס, מובילה עולמית באספקת פתרונות קישוריות חכמים, ילדי העובדים ישתפו בקייטנה שתתקיים במהלך חודש אוגוסט, באתרים השונים של חברת מלאנוקס (תל אביב, רעננה ויוקנעם) . הקייטנה, בה משתתפים מדי שנה מאות ילדים, מיועדת לילדים בגילאי 4-11 ובה יתקיימו תכנים שונים המותאמים לקבוצות הגיל השונות. בין הפעילויות- הופעות, חוגים, סדנאות יצירה, מגמות שונות ומיוחדות כמו עיצוב בבטון, מגמת מחשבים ,הדפסה בתלת מימד ועוד.

קייטנה במלאנוקס. יח"צ,
"בין הפעילויות- הופעות, חוגים, סדנאות יצירה, מגמות שונות ומיוחדות כמו עיצוב בבטון, מגמת מחשבים ,הדפסה בתלת מימד ועוד"./יח"צ

בחברת ווסטרן דיגיטל, המתמחה באחסון נתונים דיגיטליים ואחת מיצרניות הדיסקים הקשיחים הגדולות בעולם, ילדי העובדים ישתתפו בקייטנות הנמצאות במרכזי הפיתוח השונים. בין הסדנאות ניתן למצוא: מופע קוסמות, שיעורי יוגה ואפילו סדנת בניית עפיפונים. עבור הבוגרים יותר יתקיימו דסנת לגו הנדסי, פעילות של משחקי חשיבה אתגריים ואפילו משחקי לייזר טאג. לקהל הגילאים הבוגר יותר, החברה תקיים שלושה ימי כיף במשרדי החברה בעומר. הנושאים יכללו מבוא לרובוטיקה, מבוא לתכנות ויצירת פרויקטים. כל הקורסים נחשבים ליוקרתיים וכאלו שאנשים משלמים עליהם אלפי שקלים, בעוד ילדי הקייטנה זוכים ליהנות מהם במחיר מסובסד.

קייטנה בווסטרן דיגיטל. ווסטרן דיגיטל, מערכת וואלה! NEWS
"הנושאים יכללו מבוא לרובוטיקה, מבוא לתכנות ויצירת פרויקטים"./מערכת וואלה! NEWS, ווסטרן דיגיטל

בחברת LiveU שפיתחה טכנולוגיה לשידורי לייב ומספקת הזרמת וידיאו חי לטלוויזיה, למובייל, לאינטרנט ולמדיה חברתית, הילדים ייהנו ממפעילים, תפאורה מיוחדת, אוכל מותאם לילדים, משחקים וסרטים. בחברה מאמינים שמעבר לזה שזו הטבה לעובדים וחוסך להם את הטרחה של למצוא סידור, זה גם מחבר את העובדים ואת המשפחות למקום העבודה.

בחברת סטרטסיס, המובילה בעולם בתחום טכנולוגיות הדפסת בתלת ממד, ילדי העובדים ישתתפו בקייטנה שתתקיים בקמפוסים של החברה ברחובות וקריית גת. בקייטנה, אליה מגיעים למעלה מ-250 ילדים מדי שנה, יתקיימו תכניות איכותיות, מעשירות ומהנות לילדים בני 4-13, כאשר לכל שכבת גיל תהיה תכנית מתאימה. בכל קייטנה יתקיים "יום תלת מימד" בו הילדים יעשו סיור במפעל וייחשפו לטכנולוגיה המהפכנית, לצד מגוון אטרקציות: מופע קרקס, מעגל מתופפים, מסיבות ספורט עם שולחנות משחק, X-BOX, מבוך עם מגוון אתגרי חשיבה והיגיון, מופעי סטנד-אפ, הקרנות קולנוע פרטיות ועוד. השנה לראשונה יקיימו בחברה גם "קייטנה על גלגלים" לילדי ד'-ו', במסגרתה יטיילו הילדים כל יום באטרקציות שונות ברחבי הארץ.

חברת Gett המספקת אפליקציה למוניות, משלוחים ותחבורה חכמה, ארגנה לילדי העובדים קייטנה ללא תשלום למשך שבוע, המיועדת לכל הילדים של עובדי החברה מגיל 3 עד 10. בשבוע הקייטנה ייהנו הילדים מימים מגוונים בעלי קונספט ייחודי, כולל פעילויות גיבוש וסדנאות יצירה מגוונות, משחקים לפיתוח החשיבה ותחרויות מאתגרות המותאמות לפי גיל. הילדים יזכו לצפות במופעים שונים ולהשתתף בפעילויות חוץ כמו סיור אותנטי בטרקטור ברחבי הכפר הירוק, מופע אומנותי והומוריסטי של ליצנות ופעלולים ומופע קסמים.

חברת Wix הינה פלטפורמה גלובלית מובילה לבניית אתרי אינטרנט וניהול העסק אונליין. החברה מקיימת במהלך הקיץ קייטנות בוטיק לילדי העובדים, כשעל התוכן שלהן דואגים לתכנן במשך מספר חודשים. הקייטנות מיועדות לגילאי 3-15 ומחולקות בהתאמה לכל שכבת גיל. בקייטנה ישתתפו כ-50 ילדים למחזור וייהנו ממגוון פעילויות. קייטנת הקיץ היא חלק מהפעילות השוטפת של החברה, שדואגת לארגן קייטנות לילדים לאורך השנה, במהלך חופשות ובחגים.

חברת לייבפרסון מציעה לילדי העובדים בסוף אוגוסט קייטנה הנמשכת 4 ימים. מיד לאחר מכן יש חופשה מרוכזת של שבוע (הדממה) לכל עובדי לייבפרסון. הקייטנה מיועדת לילדים בגילאי 4 עד 12 והיא מתקיימת במשרדי החברה מהשעה 9 עד 17 והיא כוללת הפעלות, הרקדות, הצגות וסדנאות בישול, צילום וטכנולוגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully