וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טסים לחו"ל בקיץ הקרוב? כך תמנעו מחיובים של אלפי שקלים

2.7.2018 / 7:18

מאות אלפי ישראלים יעברו בקיץ הקרוב בנתב"ג ויקחו עמם את הסמארטפון. הסמארטפון בחו"ל יכול לגרום לחיוב של מאות ועד אלפי שקלים בחו"ל. אך אם תהיו זהירים מספיק, תוכלו להימנע מאותם החיובים ולחסוך המון כסף

מאות אלפי ישראלים יעברו בקיץ הקרוב בשערי נתב"ג או יצאו להפלגות בים התיכון ויקחו את הסמארטפון שלהם איתם בדרך לחופשה. הסמארטפון משמש כמצלמה הפשוטה והקלה ביותר שיש היום והוא מלווה אותנו לכל מקום אפשרי, גם בדרך לחופשה בחו"ל. עם זאת, שימוש בסמארטפון בחו"ל יכול גם להוביל לחיובים של אלפי שקלים ובמקרי קיצון - עשרות אלפי שקלים. אפילו אם תנתקו שיחה, במידה ואין לכם חבילה מתאימה - מפעילות הסלולר יגבו מכם כסף על ניתוק השיחה. כך תטוסו לחו"ל בראש שקט ותמנעו מחיובים של אלפי שקלים.

להעביר למצב טיסה בזמן השהייה בחו"ל

האופציה הטובה והבטוחה היא פשוט להעביר את הסמארטפון למצב טיסה. כך תוכלו גם לחסוך בסוללה. בזמן שאתם מעבירים את הסמארטפון למצב טיסה, תוכלו להשתמש בו בכל השירותים שהוא מציע מלבד השירותים הסלולריים וגם תוכלו להתחבר לאינטרנט האלחוטי ללא שום בעיה. זו האופציה הנוחה והפשוטה ביותר, פשוט היכנסו להגדרות והעבירו את הסמארטפון למצב טיסה, כך לא יוכלו להתקשר אליכם וגם לא תוכלו לגלוש באינטרנט הסלולרי.

להתקשר למפעילת הסלולר ולחסום את הגלישה והשיחות

האופציה הטובה והבטוחה ביותר היא להתקשר למפעילת הסלולר או להוריד את האפליקציה, במידה ויש. דרך המוקד או האפליקציה תוכלו לחסום את השיחות ואת הגלישה בחו"ל. תעריפי הגלישה בחו"ל יכולים להגיע לעשרות שקלים רק בשימוש בודד של התכתבות בווטסאפ. לכן וודאו שהגלישה שלכם בחו"ל כבויה באמצעות המוקד או הטלפון. במידה ועשיתם חבילת גלישה אך אתם חוששים מהשיחות, חברות רבות מציעות לנעול את השיחות הנכנסות על ידי קוד בן 4 ספרות. השירות לרוב מוצע בחינם או בשקל ליום ובעזרתו תוכלו להימנע משיחות נכנסות והכי חשוב - לשמור על חופשה שקטה. עוד היזהרו מלנתק שיחות באמצעות הקשה על מקש הכיבוי, שכן הניתוק הזה עלול להיחשב כאילו עניתם לשיחה. חברת הסלולר עשויה לגבות מכם עד 25 שקלים על ניתוק השיחה הזאת.

טיסה מטוס סלולר סמארטפון. Shutterstock, מערכת וואלה! NEWS
האופציה הטובה ביותר: להעביר למצב טיסה./מערכת וואלה! NEWS, Shutterstock

לחסום את האינטרנט דרך ההגדרות הסמארטפון

אופציה נוספת ומהירה היא פשוט לחסום את הגלישה בנדידה דרך תפריט ההגדרות בסמארטפון שלכם. במכשירי האייפון תוכלו לעשות זאת בקלות על ידי כניסה להגדרות, סלולר, אפשרויות נתוני סלולר ולהעביר את הנדידה למצב כבוי. במכשירי האנדרואיד תוכלו לעשות זאת על ידי כניסה להגדרות, רשתות סלולריות והעבירו את מצב נדידה לכבוי. אחרי שביצעתם את השלב הזה, תוכלו גם לבטל את הגלישה הסלולרית לגמרי על ידי כיבוי "נתונים סלולריים" לחלוטין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully