וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה לספורטאים: גרמין משיקה את סדרות השעונים החדשות Fenix 5 Plus ו-VivoActive 3

2.7.2018 / 11:40

חברת גרמין המובילה בעולם שעוני הספורט, השיקה בישראל על ידי היבאונית הרשמית רונלייט, את סדרת השעונים Fenix 5 Plus ו-VivoSmart 3. השעונים מגיעים בעיצוב מרוענן ומאפשרים לראשונה אחסון של מוזיקה בתוך השעון

רונלייט דיגיטל, היבואנית הרשמית של Garmin משיקה בישראל את סדרת השעונים Garmin fenix 5 Plus - fenix 5s Plus , fenix 5 Plus , fenix 5X Plus ואת סדרת Vivoactive 3 Music. סדרת השעונים החדשה המיועדים לקהל הספורטאים המקצועיים והטריאתלטים. אריאל צור, סמנכ"ל השיווק של רונלייט דיגיטל, יבואנית Garmin בישראל אמר: "Garmin הוא המותג המוביל והחדשני בקטגוריית שעוני הספורט והשעונים החכמים בישראל. מידי שנה קשת המוצרים שמשיקה החברה מתרחבת וכוללת מוצרים חדשניים מאוד. אנו שמחים כי חברת Garmin העולמית מעריכה את השוק הישראלי ומשיקה כעת את המוצר בארץ, בשילוב כל ההתאמות ותמיכה מלאה בשפה העברית".

סדרת Fenix 5 Plus מחליפה את הסדרה שהושקה בשנה שעברה ומביאה עמה מפות ניתוב טופוגרפיות מובנות, אחסון מוסיקה בשעון, תמיכה באמצעי התשלום Garmin Pay ומדידת דופק וחמצן בדם על ידי חיישן המותאם לפרק כף היד. עוד השעונים בנויים במיוחד עבור אתלטים והרפתקנים. השעונים מגיעים במראה קשיח ועמיד אך בעיצוב פרמיום. עוד השעונים מגיעים עם תצוגה בהירה הניתנת לקריאה גם באור שמש.

גרמין fenix 5. יח"צ,
לראשונה השעונים מאפשרים שמירה של מוזיקה על גבי השעון./יח"צ

עוד השעונים בסדרה מגיעים עם תמיכה בקישורית GPS וחיישנים נוספים כמו מד גובה, מד דופק, מצפן, חיישן תאוצה ותרמומטר, ג'יירוסקופ וה-Fenix 5X Plus הינו השעון הראשון של גרמין הכולל גם חיישן למדידת רמת החמצן בדם (SpO2). לראשונה בגרמין, ניתן יהיה להאזין לרשימת ההשמעה המועדפת על המשתמש, ללא צורך בטלפון הנייד. השעונים מאפשרים אחסון של עד 500 שירים להורדה, כמו גם יצירת רשימות השמעה לא מקוונות דרך שירותי הזרמת המוסיקה הידועים, כגון: iHeartRadio, Deezer ועוד, או העברת מוסיקה מהמחשב ישירות לשעון. לאחר שהפלייליסט הועבר לשעון, ניתן לחבר בפשטות למכשיר אוזניות Bluetooth תואמות ולהאזין ישירות מהשעון.

ה-Fenix 5S Plus יעלה 3,636 שקלים, ה-5 Plus יעלה 3,639 שקלים וה-5X Plus יעלה 3,870 שקלים.

שעון נוסף שרונלייט השיקה בישראל הינו ה-Vivoactive 3 Music. השעון מיועד לרצים, רוכבים על אופניים, שחיינים, מבצעים פעילויות ספורט אחרות או כאלו שפשוט מעוניינים להישאר פעילים במהלך היום. השעון מונגש לקהל הרחב, גם בשל עיצובו וגם המחיר שיעמוד על 1,499 שקלים.

גרמין vivoactive 3. יח"צ,
השעון מונגש לקהל הרחב, גם בשל עיצובו וגם המחיר./יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully