וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונת סלפי על כוס הקפה: הסטארטאפ הישראלי שמדפיס על משקאות

3.7.2018 / 8:00

חווית שתיית הקפה שלכם ככל הנראה חוזרת על עצמה מדי פעם ונשארת דיי זהה. אך הודות לחברה ישראלית שפעילה כבר בכל העולם, חווית שתיית הקפה עומדת להשתנות. חברת ריפלס פיתחה מדפסת לקפה. באמצעותה תוכלו להדפיס איזו תמונה שתרצו על גבי הקצף של הקפה, הבירה או הקוקטייל

צילום: אבי כהן. עריכה: אביעד בללי

הצורה שבה אנחנו שותים את הקפה או כוס הבירה לא השתנתה בשנים האחרונות ונשארה די זהה אבל בזכות חברה ישראלים שפועלת כבר בעשרות מדינות, חברת ריפלס משנה את הדרך שבה אנחנו שותים את הקפה. אופן ההכנה והמזיגה נשארים זהים לצורה שאנחנו מכירים, אך החוויה עצמה אמורה להשתדרג הודות למדפסת המיוחדת שפיתחו, מדפסת המדפיסה תמונות על גבי הקצף של הקפה, הבירה או הקוקטייל. "חברת ריפלס היא חברה ישראלית שהוקמה בשנת 2014 שהחברה פיתחה טכנולוגיה שיווקית עבור מסעדות, בתי מלון, בתי קפה וברים על מנת לשדרג את חווית השתייה של משקאות המוגשים עם קצף, אם זה קפה או בירה או קוקטיילים", אמר יוסי משולם, שותף ומנכ"ל ריפלס.

הדפסה על קפה ריפל. צילום מסך, מערכת וואלה! NEWS
כותרת וואלה! NEWS על גבי כוס הקפה./מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך

איך זה עובד?

המדפסת, או בשמה המקצועי Ripple Maker, מחוברת לאינטרנט ומשתמשת בטכנולוגיית הדפסה תלת ממדית המוגנת בפטנט, כך שכל כוס משקה הופכת בשניות לחוויית מדיה חברתית עבור כל עסק המגיש אותה והופכת את הלקוחות לשגרירי המותג. בית העסק יכול להדפיס מתוך מאות עיצובים מוכנים מראש, להעלות תכנים ממותגים או לאפשר ללקוחות להעלות ולהדפיס תמונות מהטלפון הסלולרי שלהם באמצעות אפליקציות ייעודיות למערכות ההפעלה אנדרואיד ו-iOS. ה-Ripple Maker יודעת להדפיס על קפוצ'ינו, בירה וקוקטיילים.

עוד באותו נושא

מדליק: מכונת קפה שמדפיסה קצף בכל עיצוב שתבחרו

לכתבה המלאה

מכונת הקפה לא מיועדת לצרכן הפרטי שרוצה לשדרג את חווית שתיית הקפה בבית. המכונה מיועדת לבתי קפה, מלונות, כנסים יוקרתיים, משרדים גדולים וכל עסק המגיש משקאות בעלי שכבת קצף איכותי. כל מדפסת נמכרת בסכום של 3,000 דולרים ודורשת מנוי שנתי בסך של 1,500 דולר עבור "הדיו", כך אמרו לנו בריפלס. אותו דיו פותח כאן במעבדה בישראל ממרכיבים טבעיים ללא צבעי מאכל. המדפסת הוצגה לראשונה בשבוע הטכנולוגיה בניו יורק בשנת 2016 וגרפה סיקור גלובלי בקרב אתרי טכנולוגיה וקפה. ב-2016 זכתה גם בתערוכת CES, תערוכת האלקטרוניקה הגדולה בעולם. מאז החברה פועלת בכל אירופה, ברוב אזור אסיה, צפון אמריקה, אוסטרליה, ניו זילנד וכמובן - בישראל.

הדפסה על בירה ripples. צילום מסך, צילום מסך
"מדפיסה על קפה, בירות, קוקטיילים ובעצם כל משקה שיש עליו קצף"./צילום מסך, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully